אגודה אישרה: טסלר יחליף את מוזס – ליצמן יתפטר בעתיד

יממה לאחר גיבוש ההסכם בין בעלזא לויז'ניץ הולך ומתברר כי גם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן יקריב מעצמו למען השלום ויתפטר במסגרת החוק הנורבגי לטובת נציג ויז'ניץ יעקב טסלר

בשעה זו מתקיימת ועידת אגודת ישראל במלון גלי צאנז בנתניה.בועידה אושר מינויו של יעקב טסלר לנציג ויז'ניץ שיחליף את מוזס.

יממה לאחר גיבוש ההסכם בין בעלזא לויז'ניץ הולך ומתברר כי גם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן יקריב מעצמו למען השלום ויתפטר במסגרת החוק הנורבגי לטובת נציג ויז'ניץ יעקב טסלר, כך מדווח העיתונאי ארי קלמן. על פי המסתמן, ליצמן יתפטר מהכנסת בתוך שנתיים במידה ואגודת ישראל תשאר באופזיציה.

ח"כ ישראל אייכלר אמר במרכז אגו"י: מה שמאחד את כל המפלגות החדשות שקמות הוא דף המסרים של הרפורמים עד שהגענו למצב שגם מפלגות דתיות מוכנות לדבר על דברים שבעבר לא עלו על הדעת.

סגן השר ליצמן אמר בישיבת מרכז אגו"י: הועידה נתנה לנו חיים חדשים ורוח חיה. מברך את חברי הכנסת הישנים והחדשים. המערכה לפנינו כל לילה קם גנץ חדש באחדות היא המפתח לנצח.

סגן השר ליצמן הוסיף: אחרי שחתמנו עם דגל התורה יתכן וצפויה לנו חתימה גם עם ש"ס. מועצת גדולי התורה כבר הסכימה למהלך ונעשה הכל על פיה. הסקרים גם בסדר.

עוד מסגן השר ליצמן: אם נתאחד ונוכיח שהועידה השיגה את מטרתה נוכל להגדיל את כוחנו הרבה יותר ממה שאתם חושבים. נכון שאמרתי את זה גם במקומי אבל הפעם תאמינו לי.

סגן השר פרוש אמר במרכז אגו"י: אנו צריכים לשאוב עידוד שכל הקהילות התייצבו כחברים בתנועה. אין מצב שרק הנציגים בכנסת ידאגו לכל צורכי הדת, צריכים להפעיל פורומים מתאימים כפי שהוחלט בועידה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *