אדלשטיין הבהיר: "מי שייפתח תלמוד תורה – ייענש בחומרה"

בעקבות המשך פתיחת המוסדות החרדים בהוראת מרן הרב קנייבסקי, שר הבריאות יולי אדלשטיין הבהיר כי כל מי שנפתח בניגוד להנחיות – ייענש בחומרה

בעקבות המשך פתיחת המוסדות החרדים בהוראת מרן הרב קנייבסקי, שר הבריאות יולי אדלשטיין הבהיר כי כל מי שנפתח בניגוד להנחיות – ייענש בחומרה.

"לצערי הרב, שמעתי דיווחים על כך שנפתחו בניגוד גמור להנחיות מוסדות חינוך נוספים ואני מבהיר: אין שום אישור", אמר. "אף אחד לא נתן שום אישור לפתוח מוסד חינוכי שהוא לא לגילאי 0 עד 6 ומי שעושה את זה צפוי לקנסות כבדים, שלילת רישיון ושלילת תקציבים מהמוסד. צריך לדעת ולא להיות מופתעים שהמדינה כביכול מתעללת במוסד זה או אחר".

אדלשטיין פנה ליועץ המשפטי לממשלה וביקש ממנו לבדוק אפשרות לסגירת ישיבות שלא עומדות בהנחיות: "פניתי ליועץ וביקשתי אישור לשלילת רישיון ושלילת תקציבים מישיבות שיפרו את ההנחיות הבריאותיות. קנס של 5000 ש"ח זה לעג לרש למוסד חינוכי. אלה לא גזרות ולא התנכלות, אלא שמירה על בריאות הציבור".

שר הביטחון בני גנץ נפגש עם ראשי רשויות- בני ברק, אלעד, מודיעין עילית, רכסים וירושלים, ואמר שמערכת הביטחון תסייע לכל משפחה ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להוביל לירידה במספר הנדבקים בתחומן. "מערכת הביטחון כולה – משרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף, יגבירו את המאמצים וירחיבו את התוכניות בערים בכדי לשמור על המבודדים בבתים. לא ניתן להרשות שיהיו בישראל שתי מדינות – זה מסוכן רפואית ומסוכן חברתית. חובה עליהם כמנהיגי ציבור, לפעול בכדי שההנחיות ישמרו, שהתחלואה תרד ושנוכל לפתוח את כלל הערים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *