אדלשטיין ל'קול ברמה': "יש סכנה לשלטון הימין"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין העניק ראיון לרונן כץ בקול ברמה בו סיכם את פעילות הכנסת ב-4 השנים החולפות ואף התריע כי מפלגות הימין לא יעברו את אחוז החסימה

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין העניק ראיון לרונן כץ בקול ברמה בו סיכם את פעילות הכנסת ב-4 השנים החולפות."צימצמנו את חגיגות ה70 לכנסת בשל הקדמת הבחירות והשארנו כנסת פתוחה", אמר היו"ר.

לדבריו, "אנשים לא רואים את העבודה של הח"כים לחוקים חברתיים ולאומיים חשובים כמו חוק הלאום, חבל ששמה של הכנסת יוצא לרעה בשל המיעוט הקולני, בעזרת הרשתות החברתיות מעצימים את הקולניים הדרך לשנות זאת זה להצביע לאנשים ראויים".

על ועדת האתיקה אמר אדלשטיין "כי עושה את המקסימום כדי לטפל בח"כים בעייתים, אך יש ח"כים שמעדיפים כותרות".

יו"ר הכנסת גונן בדבריו על חוק הלאום, "אני לא מבין את הביקורת על חוק הלאום, לית מאן דפליג שהדרוזים הם עדה חשובה בישראל ויש לנו שותפות איתם, בחוק כתובים העקרונות של מדינה יהודית ויש חוקי יסוד שמדברים על כך שישראל מדינה דמוקרטית".

לדבריו: "גנץ טעה כשהלך אחרי יועצים והלך נגד החוק הזה. היו שברחו מההצבעה על חוק הגיוס והוא יעלה להצבעה בפתח הממשלה הבאה, חבל יכולנו לסיים את הנושא כבר עכשיו.
אני חורש את השטח כדי שלא יהיו בטוחים שאני נכנס לרשימה ודואג שהתמיכה בשטח תתבטא בקלפי.

אדלשטיין דיבר על מפלגתו, ואמר כי הסקרים שמראים ליכוד ענק ולכאו' הבחירות בכיס מסוכנים למפלגה, "מעולם לא ניהלנו מערכת בחירות מול מפלגות קטנות וכשיש כמה מפלגות ימין על גבול אחוז החסימה יש סכנה ברורה לשלטון הימין".

על החיכוך בין נתניהו ליועמ"ש אמר אדלשטיין כי "אינו נחוץ" "ואני מקווה שהוא יקבל את החלטתו בלי התערבות התקשורת", הוא הוסיף ואמר כי ראינו איך רדפו אותו עד הבית, הכלל שכל אדם חף עד שיוכח אחרת תקף גם לראש הממשלה".

"הדבר הכי לא בריא", אמר לסיום, "זה להתייחס למי יחליף את נתניהו שהוכיח את עצמו כראש ממשלה טוב ואחרי הבחירות כשננצח ארצה להמשיך בתפקידי, היחסים ביני לנתניהו טובים ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *