אוהד מושקוביץ בלחן חדש: 'אם אשכחך'

חודשים לאחר שהוציא את אלבומו השישי 'בשעה טובה', מוציא אוהד מושקוביץ סינגל מתוכו בשם 'אם אשכחך' אותו הוא גם הלחין. על העיבוד המוסיקלי, מאסטרו ישראל לאם.

ענק הזמר החסידי אוהד מושקוביץ בסינגל חדש מתוך אלבומו האחרון 'בשעה טובה'. השיר 'אם אשכחך' הוא בלדת חופה מרגשת החותמת את אלבומו של אוהד, וזוכה לפופולריות רבה באירועים בארה"ב בהם מופיע אוהד מדי שבוע.

את 'אם אשכחך' הלחין אוהד בעצמו, כמו עוד 3 שירים נוספים באלבום, ובשונה מאלבומיו הקודמים בהם העדיף לשתף פעולה בעיקר עם מלחינים חיצוניים, הפעם בחר אוהד לכלול לפחות 4 שירים שהוא עצמו הלחין.

כאמור, השיר 'אם אשכחך' זוכה לפופולריות רבה באירועים ובחופות בכל רחבי העולם וכעת הוא יוצא כסינגל לכבוד עונת החתונות החורפית.

"כזמר שמופיע לעיתים קרובות באירועים ומלווה חתנים וכלות אל חופתם, חשוב לי להביא את עצמי לידי ביטוי באירוע בצורה המשמעותית ביותר", מספר אוהד מושקוביץ. "במשך שנים ביצעתי אינספור שירים של מלחינים אחרים והצלחתי ב"ה לגעת בלבבות האנשים. אך היה חסר לי דבר נוסף, רציתי לשיר עבורם שיר שלי, שבו אני מבטא את התחושות שלי באירוע ואת הפרשנות שלי למילים הגבוהות של "אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני..". אני מודה לקב"ה על הלחן הנפלא הזה, באמצעותו אני זוכה לגעת מדי ערב בלב הקהל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *