אוכלת יושביה: המספרים המבהילים שהסינים מסתירים מכם

רבים בעולם תוהים לגבי הודעות הממשל הסיני שמצהיר על מאות הרוגים ועל אלפי נדבקים במחלה שמדאיגה את העולם, אלא שברשתות החברתיות נפוצו שמועות על רבבות מתים, ועל איזורים שלמים שנסגרו בשל ההידבקות בנגיף

רבים בעולם תוהים לגבי הודעות הממשל הסיני שמצהיר על מאות הרוגים ועל אלפי נדבקים במחלה שמדאיגה את העולם, אלא שברשתות החברתיות נפוצו שמועות על רבבות מתים, ועל איזורים שלמים שנסגרו בשל ההידבקות בנגיף.

גו וונגווי, אחד האנשים הכי עשירים בסין, התראיין לתחנת רדיו אמריקנית ושם סיפר כי ישנה כמות אדירה של מתים, נדבקים והתפשטות הנגיף גדולה בהרבה מכל הדיווחים הרשמיים.

בנוס, הציג אתר האינטרנט הסיני, "טנסנט" (Tencent) נתונים חמורים בהרבה מכפי שפרסמו הרשויות. העיר ווהאן שבסין המצויה תחת סגר, הקורונה מתפשטת במהירות, אנשים הכלואים בתוך הבתים פשוט צועקים ובוכים.

"יש יותר מ-50 אלף מתים שנשרפו ביותר מ-49 משרפות. בכל יום שורפים כ-1,200 גופות והם עובדים כבר 17 ימים. יש יותר ממיליון וחצי נדבקים והרשויות מסתירות מכם את האמת", אמר וונגווי בראיון.


בתוך כך, הרשויות בסין מדווחות כי מספר המתים ממחלת הקורונה עלה במהלך היום (ראשון) ב-89 קורבנות, וכעת מספר בני האדם שמתו מווירוס הקורונה עומד על 813 בני אדם, בעוד שמספר בני האדם שנדבקו בווירוס עומד על 37,555 בני אדם, כשמתוכם כ-6 אלפים בני אדם במצב קשה. הנתונים הללו מוכיחים באופן רשמי כי ווירוס הקורונה נחשב לקטלני יותר מווירוס הסארס, מבחינת כמות בני האדם שקיפחו את חייהם בעקבותו.

במקביל, צילומי מסך שהגיעו מסין חשפו, לכאורה, כי הממשלה בסין מסתירה את מספר בני האדם שמתו כתוצאה מווירוס הקורונה וכי המספרים גבוהים בהרבה יותר ממה שפורסם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *