אוסנת חדאד מעוררת השראה על בחירה וחירות בחיים

פאשניסטה אמיתית שמנהלת עמוד איסטגרם פעיל עם תמונות של חיים מלאים בשמחה וסטייל, נראה כאילו זו הרגל שלה מאז ומעולם, היא לא מסתירה, להיפך, היא מפגינה את התותבת לראווה ומראה לעולם שהיא עושה הכל כמו כולם,

חג החירות כבר אמרנו הפסח הזה. ראיון עם אוסנת חדד קטועת רגל לאחר תאונת דרכים מחרידה מלפני שנתיים וחצי בערב יום כיפור לא פשוט כשנזכרים בו.

אוסנת ממשיכה לעבור רגעים לא פשוטים של היום יום, מלאים בפיזוטרפיה ועבודה על עמידה יציבה. לא מפספסת ועובדת גם על הליכה עם עקבים. משהיא כמוהה של מוותרת לעצמה. הרגל והפרוטזה לא משחררים ממנה ואותה להיות כאחת הנשים. היא מרשה לעצמה להעלות תמונות של פאשניסטה אמיתית, תמונות של חיים מלאים בשמחה, נראה כאילו זו הרגל שלה מאז ומעולם, היא לא מסתירה, להיפך, היא מפגינה את התותבת לראווה ומראה לעולם שהיא עושה הכל כמו כולם ואף יותר.

מנהלת עמוד אינסטגרם פעיל למרות הפרוטזה, היא שם כדי לתת חיזוקים לבנות אחרות על התשוקה לחיים ועל האומץ שלה.  אני בטוחה שעוקביה ברשתות החברתיות מעריצים אותה בזכות מי שהיא. ומגיבים לה מילים כמו: "את הלוחמת שלי, הלוואי שלכולם תהיה את האנרגיה שלך". "מדהים אותי לראות איך את משגשגת", ועוד כותבים "למרות שזה מעציב לדעת שקטעו לך את הרגל, הדרך שבה את מתמודדת עם זה – היא מעוררת השראה.

כששאלתי אותה על הבחירה והחירות בחיים היא ענתה לי: שחופש זאת בחירה, זה החלטה שאדם מחליט לשחרר, ולתת לדברים לזרום, להפסיק לפחד ממה יגידו או על כמה קשה דברים יכולים להיות. אלא פשוט לחיות! כן היא אומרת תחיו את הרגע בשמחה. לחיות עם מה שיש ולהוציא את המיטב מכל דבר או מצב.

אוסנת חדד
אוסנת חדד

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *