אופנה בלבן – מלניה נחתה באנגליה בשמלה לבנה וכובע של דיאנה

בביקור המלכה אליזבת בארמון המלכותי, למדנו כמה מחוות אופנתיות מהגברת הראשונה של אמריקה, שמלניה מתארגנת בקפידה לנסיעות מחוץ לארה"ב – שהלבוש שלה מוקפד ומוכן מראש בעזרת סטייליסטים לכל עליה למטוס או ארוחת צהריים // אופנה

משפחת טראמפ נחתה בבריטניה למפגש עם המלכה אליזבת בארמון המלכותי. מלניה העלתה את רמת האלגנטיות שלה, מלאה במחוות אופנתיות שתמיד מופיעות בלבוש מוקפד ומיוחד, מה שלנו נותר הוא לעקוב אחרי הגברת הראשונה של אמריקה ולראות את הסטייל שהוא בעצם הגורם המאחד איתנו – ואי אפשר להתכחש לעובדה שהוא הורס. כל מה שנותר לליידי הראשונה הוא ללבוש ולהיראות מצוין.

האמת התזמון של קאמילה ומלאניה בשמלות לבנות צועדות על כר דשא ירוק בדרך לארוחת צהרים עם המלה אליזבת, בדיוק בערב שבועות, כך שאנחנו יכולות ללמוד מהסטייל איך להתלבש חגיגי בלבן.

מלניה בשמלה לבנה מחויטת עם דיטיילים בכחול נייבי של דולצ׳ה וגבאנה – נעלה נעלי עקב באותו הגוון בדיוק, וחבשה כובע לבן תואם בעיצובו של הסטייליסט הרווה פייר, שגרם לה להיראות כמו בריטית אלגנטית, אבל גם סיפק הגנה נחוצה מהשמש. אי אפשר שלא היה להיזכר בלוק דומה של הנסיכה דיאנה שכל כך אהבה ללבוש לבן בסגנון דומה.

גם איוונקה הבת בחרה ללבוש חליפה לבנה לארות הצהריים עם המלכה // צילום: אינסטגרם

 

איוונקה הבת, גם בחרה בשמלה לבנה לאותה ארוחה. לא נשאר לנו ספק שהביקור של הטראמפים באנגליה מספק רגעי סטייל הורסים, ברשתות החברתיות ושהכתר האופנתי, מבחינתנו, הולך למלניה. ועכשיו לשאלת השאלות – מה הדבר הבא שהיא תלבש?

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *