אחדות בבית הגר"ח: פינדרוס במקום ה-4

מועצת גדולי התורה של דגל התורה התכנסה הערב בביתו של מנהיג הציבור הליטאי מרן הרב חיים קנייבסקי בבני ברק וקבעה את הרכב סיעת דגל התורה ברשימת יהדות התורה

מועצת גדולי התורה של דגל התורה התכנסה הערב בביתו של מנהיג הציבור הליטאי מרן הרב חיים קנייבסקי בבני ברק וקבעה את הרכב סיעת דגל התורה ברשימת יהדות התורה.
1. משה גפני (מספר 2 ברשימה המשתפת)
2. אור מקלב (מספר 4 ברשימה המשותפת)
3. יעקב אשר (מספר 6 ברשימה המשותפת)
4. יצחק פינדרוס (מספר 8 ברשימה המשותפת)

ח"כ יעקב אשר שעלה באופן נדיר לבית ברחוב רשב"ם אמר לעיתונאים בסיום כינוס מועצת גדולי התורה: "ההישג הגדול שלנו זו האחדות של דגה"ת עם אגו"י בשוויון מלא כפי שהציבור רצה. אנחנו עשינו את תפקידנו וכעת תפקידו של הציבור לחזק את יהדות התורה בקלפי".

אשר הוסיף: "אין משמעות לחרדים שמשתלבים לקישוט במפלגות חילוניות , זה כמו ימני שישתלב במרצ. בכנסת סופרים את המנדטים של המפלגות החרדיות וזו הזהות שלנו לפעול לטובת הציבור החרדי"

לישיבת המועצת שהתקיימה בבית של הגר"ח הגיעו: הגרי"ג אדלשטיין, הגרב"מ אזרחי, הגר"י זילברשטיין, הגר"ד כהן, הגרמ"ה הירש, הגרמ"י שלזינגר, הגרב"ד פוברסקי, חברי הכנסת גפני, אשר ומקלב. אברהם רובינשטיין ויצחק פינדרוס שאמור להשתבץ במקום ה-4 של דגל התורה.

מדובר בישיבה היסטורית של המועצת, לראשונה במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. על הפרק מלבד הרכב הרשימה גם נושאים הקשורים לקמפיין ולהחלטות עקרוניות במערכת הבחירות הקרובה.

בישיבה עוררו הרבנים על קדושת השבת, ויחזקו את ציבור האברכים להתחזק בבין אדם לחברו לקראת הבחירות.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פינדרוס ימח שמו וזכרו אמר שהספרדים קופים ימח שמו וזכרו אמן

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב