אחדות חרדית: הגר"ח לצד האדמו"ר מגור

על פי הערכות כ-50 אלף איש השתתפו בכינוס הבחירות הערב בי-ם. רגע השיא: האדמו"ר מגור לצד הגר"ח

רבבות חרדים השתתפו הערב בכנס הבחירות הגדול של יהדות התורה בירושלים, הכנס נערך בסמוך לאולמי תמיר, בכנס השתתפו: גדולי ומאורי הדור מרנן ורבנן. על פי הערכות כ-50 אלף איש השתתפו בכינוס הבחירות הערב בי-ם.

בכנס ישבו זה לצד זה מרן הרב חיים קנייבסקי מול האדמ"ור מגור. זה כינוס ראשון שהשניים יושבים זה לצד זה לאחר המלחמה בין דגל לאגודה בבחירות לרשויות המקומיות שבה נחלה דגל התורה הצלחה מסחררת מול תבוסה מהדהדת לאגודה.

מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א קרא בדבריו במעמד ההיסטורי בירושלים במעמד מרן רבן של ישראל הגר"ח וכ"ק האדמו"ר מגור: "לצערינו יש צעירים שרוצים להצביע לכל מיני מפלגות, אומרים שיש שם דתיים, אבל חרדים לדבר ה' זה רק יהדות התורה".

משגיח ישיבת אורחות תורה הגר"ח מישקובסקי הביא בעצרת הרבבות את מכתבו של מרן ראש הישיבה רבינו הגר"ג אדלשטיין "חיוב גמור על כל אחד לעשות מה שביכולתינו למנוע הסכנה על ידי ריבוי המצביעים".

מזכיר מועצג"ת של אגו"י הרב יעקב ולצר נהזכיר את חובת השליחות.: "גימל מייחדת את יהדות התורה, על ג' דברים העולם עומד. הקול קורא שנכתב על ידי גדולי ישראל נבדק ונבחן בשבע עיניים, ונכתב בו שהצבעה לגימל היא קידוש שם שמים, ומכלל הן אתה שומע לאו. לא הצבעת גימל חס ושלום – ההיפך

מזכיר המועצג"ת ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין בעצרת אחדות הרבבות העביר מסר משלו: "גדולי וצדיקי הדור ובראשם מרן שר התורה, אמרו לנו מה נעשה ונעשה, ונקדש שם שמים"

ח"כ הרב משה גפני נאם אף הוא בעצרת הרבבות בירושלים: החוק שהעברתי קובע שגם אדם שאינו דתי יכול לסרב לעבוד בשבת. יותר ויותר שאינם דתיים רוצים את השבת, ואנחנו בעיצומה של מערכה לאפשר להם. שבת יעד מרכזי שלנו. הנושא של בית המשפט נמאס עלינו, הכנסת 5 פעמים מחוקקת חוק לבני ישיבות ופעם אחר פעם הם מבטלים את החוקים. נצטרך לחוקק את פסקת ההתגברות – זה תנאי בל יעבור"

מנחה העצרת הרב אליעזר סורוצקין חתם את עצרת הרבבות בירושלים "חייבים לסיים, כעת 12 שעות לפתיחת הקלפיות ואין אפשרות על פי חוק להמשיך"
עצרת הרבבות נחתמה בריקודים סוערים של "עוצו עצה ותופר".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. "תורתנו הקדושה אוסרת לבחור במדינת השמד - איזראל בלע"ז"

    "תורתנו הקדושה אוסרת לבחור במדינת השמד – איזראל בלע"ז"

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב