אחד התורמים הגדולים של טראמפ קורא: "להודות בהפסד"

סטיבן שוורצמן, אחד התומכים הבולטים ביותר של הנשיא דונלד טראמפ בוול סטריט, אמר בהצהרה לתקשורת "שהגיע הזמן שהוא יודה בהפסדו בבחירות"

סטיבן שוורצמן, אחד התומכים הבולטים ביותר של הנשיא דונלד טראמפ בוול סטריט, אמר בהצרה לתקשורת – "שהגיע הזמן שהוא יודה בהפסדו בבחירות"

מנכ"ל קבוצת בלקסטון בע"מ אמר ביום שני בהצהרה כי תוצאות ההצבעה ב -3 בנובמבר היו "מאוד ברורות", מה שמסמן כי אפילו תומכיו הבולטים של טראמפ השלימו עם ההפסד.

"תמכתי בנשיא טראמפ ובדרך הכלכלית החזקה שהוא בנה", אמר שוורצמן בראיון לרשת בלומברג. "כמו רבים בקהילה העסקית, אני מוכן לעזור לנשיא הנבחר ביידן ולצוותו כשהם מתמודדים עם האתגרים המשמעותיים של בנייה מחדש של הכלכלה שלנו לאחר הקוביד."

שוורצמן, בן 73, היה בין התורמים הגדולים ביותר במערכת הבחירות המחודשת של טראמפ, וצוטט בכתבה שפורסמה לאחרונה ב"פייננשל טיימס" כמי שמטיל ספק בספירת הקולות בפנסילבניה. אך באירוע וירטואלי בשבוע שעבר הוא כבר הודה בניצחונו של ביידן, באומרו "זה נראה כמו ג'ו ביידן"

צוותו של הנשיא הנבחר ג'ו ביידן קיבל הלילה (בין שני לשלישי) עדכון מהממשל הנוכחי, כי ניתן להתחיל בשלב ההכנות למעבר וחילופי הממשל באופן רשמי. "המאבק המשפטי נמשך, ואני מאמין שננצח", כתב טראמפ בדף הטוויטר. "אבל לטובת המדינה – הוריתי לעשות מה שנדרש". בכך, טראמפ מאותת לראשונה על כניעתו.

אתמול, אמילי מרפי, ראש מנהל השירותים הכלליים בארה"ב (GSA) שאמון על הסוגיה, הודיעה לביידן כי הממשל הרפובליקני מוכן להתחיל לעבוד עם צוותי המעבר כחלק מההליך השגרתי של חילופי הממשל האמריקני.

בתי המשפט בארצות הברית דחו בזה אחר זה את העתירות של אנשי טראמפ, ונדמה כי הנשיא היוצא מתחיל להכיר בהפסדו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לך הביתה יהודה

    כל יום אתה מפיץ פייק ניוז נגד הנשיא שלי דולנד טראמפ לך הביתה יהודה ווייס שמאלני זה מה אתה
    את זה אני יודע
    הנשיא לא יודה בהפסד ואין אנו מכירים בתוצאות המזוייפות של הבחירות היה כאן הונאה אחד גדול וזיופים
    הנשיא טראמפ ינצח בבית המשפט העליון בארצות הברית בבירת וויגשטון הראשון 1

    א. קליין |
    הגב