אחותו של זדרוב: "הולכים למשפט חוזר"

4 שנים אחרי שבית המשפט העליון דחה את ערעורו של רומן זדורוב והרשיע אותו ברצח בפעם השלישית, סנגורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, יגיש הבוקר בקשה למשפט חוזר. "זאת בקשה עם הרבה מאוד ראיות חזקות וחדשות", טען עו"ד הלוי, אך לא פירט. אחותו סיפרה בראיון לחדשות 12 על התחושות. צפו

4 שנים אחרי שבית המשפט העליון דחה את ערעורו של רומן זדורוב והרשיע אותו ברצח בפעם השלישית, סנגורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, יגיש הבוקר בקשה למשפט חוזר. "זאת בקשה עם הרבה מאוד ראיות חזקות וחדשות", טען עו"ד הלוי, אך לא פירט.

אחותו של רומן זדורוב, קסניה אברס, סיפרה בראיון לניב רסקין בחדשות 12 על ההליך. "לא ישנתי כל הלילה, היה לי מאוד קשה להירדם. אני לחוצה ומפחדת, ועם זאת אני מקווה שיהיה צדק והשופטים, כשיראו את הראיות החדשות ויראו שבאמת רומן לא היה שם והוא חף מפשע, סוף סוף יעשו צדק לשם שינוי".

"אני יודעת מה יש לנו ביד", טענה קסניה."מה שאני יכולה להגיד זה שיש לנו ראיות חזקות, ראיות שלא יכולות שלא לזכות את רומן. עם זאת, יש לי חשש שהמערכת תפעיל המון מאמצים כדי להשאיר את רומן בכלא". עוד הוסיפה אברס: "אני חושבת שבגלל שהייתה חקירה משטרתית מאוד לקויה, יכלו למצוא את זה באותו יום ופשוט עשו עבודה לא טובה".

היא הוסיפה: "אני אומרת לו 'אני איתך, כל המדינה איתך', מעבירה לו את מה שכותבים בפייסבוק, שאנשים מאוד תומכים. זה מאוד חשוב לי להעביר את זה כי הוא לא חשוף לזה כמוני. הוא מחכה בסבלנות, אין לו יותר מדי ברירה. הוא יודע שעורך הדין עושה עבודה מאוד טובה ומקווה שכל העניין הזה ייגמר כמה שיותר מהר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *