אחרי ההפקרות: בבעלזא יוצאים בתקנות חדשות

לאחר הטענות שעלו אודות התנהגות חסידי בעלזא במניעת התפשטות נגיף הקורונה, יוצאים בבית הדין של החסידות, בהוראות מיוחדות לחסידים המתגוררים בעיר בני ברק ובקריאה להקפיד על ההנחיות

לאחר הטענות שעלו אודות התנהגות חסידי בעלזא במניעת התפשטות נגיף הקורונה, יוצאים בבית הדין של החסידות, בהוראות מיוחדות לחסידים המתגוררים בעיר בני ברק ובקריאה להקפיד על ההנחיות. כידוע, בבבעלזא ניתנה הוראה מגבוה שלא לעטות מסיכות.

במכתב מיוחד שיצא מטעם בית דין 'קהל מחזיקי הדת' נכתב כי "לאור התחלואה הגבוהה הקיימת בעיר בני ברק, ועל מנת שלא יסגרו ח"ו את בתי המדרש, מתבקשים ציבור אנ"ש להקפיד ולקיים את כל ההנחיות של משרד הבריאות ועיריית בני ברק כדלהלן:

א. חייבים ללבוש מסיכה, להקפיד על שמירת מרחק ועל הגיינה, כל אימת שנכנסים לבתי המדרשות ול'שטיבלאך' של חסידי בעלזא בבני ברק, הן בשעת התפילה, והן בשעת הלימוד, וכן כשנכנסים לבתי חינוך אחרים ואולמות שמחה.

ב. צוותי החינוך וההוראה שיש להם תסמינים של נגיף הקורונה נקראים להישאר בבית ולהקפיד על ההוראות, ולא להגיע חס ושלום לבתי המדרש והחינוך, כולל בני הבית האחרים.

ג. תלמידים שיש להם תסמינים נקראים אף הם להישאר בבית ולא להגיע למוסדות החינוך.

ד. כל מי שהיה בקרבת חולה קורונה מאומת חייב להיכנס לבידוד כפי הוראות משרד הבריאות, ובמידה ובשבועיים שלאחר מכן מתפתחים אצלו תסמינים, עליו לפנות אל רופא המשפחה".

יצויין כי מדובר בהוראות שיוצאים בבעלזא לראשונה מאז פרוץ הנגיף, וכי המכתב מיועד עבור אנ"ש תושבי בני ברק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *