אחרי היד המלטפת לשמאל: השוטרים חזרו להשתולל בשכונות החרדיות

יממה לאחר שפעלו בעדינות מול מפגיני השמאל, עשרות מפגיני 'העדה החרדית' חסמו צירים והציתו פחים במחאה על מעצרו של אחד מבני השכונה, לא חלפו מספר דקות והשוטרים פעלו באלימות וחבטו בעוצמה במפגינים החרדים. המשטרה עצרה מספר מפגינים. צפו בתיעודים

יממה לאחר שפעלו בעדינות מול מפגיני השמאל, עשרות מפגיני 'העדה החרדית' חסמו צירים והציתו פחים במחאה על מעצרו של אחד מבני השכונה, לא חלפו מספר דקות והשוטרים פעלו באלימות וחבטו בעוצמה במפגינים החרדים. המשטרה עצרה מספר מפגינים.

המשטרה מסרה בתגובה: המפגינים ממשיכים להתפרע ולהפר את הסדר הציבורי באזור בר אילן תוך שמציתים פחי אשפה במרכז הכביש במטרה להפריע לתנועה במקום, ואף מדרדרים אותם לעבר השוטרים.

בתוך כך, אזרח שככל הנראה נקלע לאזור עם רכבו, מפרי הסדר החלו להקיף אותו, לחסום את דרכו, ולפתוח את דלתות הרכב, והוא נמלט מהם תוך שפוגע באחד מפחי האשפה, שלצידו עמדו מפרי סדר שחסמו את ציר התנועה.

המשטרה פועלת לאיתור הנהג.

המשטרה מדגישה, כי תפעל לאפשר את חופש המחאה לכל אדם, אך לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, פגיעה ברכוש ופגיעה באזרחים ובשוטרים.

היערכות המשטרה במקום נמשכת.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל הכבוד להרב פרידמן שליט"א -כל הכבוד להרב פרידמן שליט"א -כל הכבוד להרב פרידמן שליט"א -כל הכבוד להרב פרידמן שליט"א -כל הכבוד להרב פרידמן שליט"א-כל הכבוד להרב פרידמן שליט"א -כל הכבוד להרב פרידמן שליט"א

    —כל הכבוד להרב פרידמן שליט"א—

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מי שמשתוללים הם המפגינים הבריונים, חבל המשטרה לא מטפלת בהם ביד תקיפה יותר

    בשם אלפי משפחות שחייהם הפכו לסיוט בגלל ההפגנות האלימות ששום רב לא עומד מאחוריהן

    נ. זאבי |
    הגב