אחרי עשרות שנים: בן 50 משדרות חובק בת ראשונה

אחרי 26 שנות נישואין, גזבר המועצה הדתית בשדרות הרב מיכאל אפללו, בן 50, זכה לחבוק בת בכורה אחרי עשרות שנות ציפייה- והסיפור הזה מרגש את תושבי העיר המכירים היטב את הרב הפועל במועצה הדתית שנים ארוכות. אחיו, הרב אליהו אפללו, המשמש כרב בית כנסת מוכר אף הוא בעיר.

שמחה בשדרות: אחרי 26 שנות נישואין, גזבר המועצה הדתית בשדרות הרב מיכאל אפללו, בן 50, זכה לחבוק בת בכורה אחרי עשרות שנות ציפייה- והסיפור הזה מרגש את תושבי העיר המכירים היטב את הרב הפועל במועצה הדתית שנים ארוכות. אחיו, הרב אליהו אפללו, המשמש כרב בית כנסת מוכר אף הוא בעיר.

על פי הדיווח של מנדי ריזל בטוויטר, אפללו ורעייתו סיגלית בת ה-49 נשואים זה 26 שנים.

לדברי הרב, "כבר היינו מיואשים, לא האמנו שנזכה. הקב"ה עשה לנו נס. זו מתנה לשנה החדשה".

הוא הוסיף: "אני רוצה לשלוח מסר של חיזוק: אל תתייאשו, הקב"ה עושה ניסים. תאמינו, תתפללו, תקרעו שערי שמים, בסוף הישועה תגיע"

יצויין כי רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל, שאפללו היה מקורב אליו, הבטיח לבני הזוג כי יהיו להם ילדים. כמו כן, הבבא סאלי, שבציונו בנתיבות מתפלל האב המאושר לעיתים קרובות הופיע בחלומו לפני כשנה וחצי והפציר בו לתת כסף לצדקה "ואני אשלים", כלשונו.

הרב אפללו אומר עוד כי "רבה של עירנו, הרב משה הבלין שליט"א, הבטיח לי בכל פעם שיתפלל עבורי בציונו של הרבי מליובאוויטש. בסופו של דבר זכותם של כל הצדיקים סייעה בעדנו בחסדי שמים"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *