אחרי פתיחת הפארקים, בתי הקפה והמסעדות יפתחו

בישיבה שקיימה הלילה הממשלה, אישרו השרים את פתיחת הפארקים והגנים הציבוריים. כן עלה עניין פתיחת בתי הקפה והמסעדות אחרי חודשיים של השבתה.

בישיבה שקיימה הלילה הממשלה, אישרו השרים את פתיחת הפארקים והגנים הציבוריים. כן עלה עניין פתיחת בתי הקפה והמסעדות אחרי חודשיים של השבתה.

שר הכלכלה אלי כהן אמר בראיון ל"חדשות הבוקר" בערוץ 12 כי הוא פועל כדי להקדים את פתיחת המסעדות ובתי הקפה, מה-31 למאי ל-20 במאי. "ברגע שאנחנו רואים 30-40 חולים חדשים בלבד מדי יום, אנחנו רוצים לדחוף ולהקדים את יציאת האנשים לעבודה", אמר כהן, "לאור הנתונים הטובים אנחנו דוחפים להאיץ את פתיחת המשק. אנחנו נמצאים בשליטה במצב הבריאותי, אם תהיה התפרצות נוספת אנחנו מגיעים אליה יותר ערוכים והגדלנו את הספיקה של מערכת הבריאות. אנחנו רוצים לשחרר את המשק כיוון שעלות ההשבתה היא מאוד גדולה ומשמעותית".

לקראת ערב תתקיים ישיבה עם מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, שבמהלכה יוצג מתווה לפתיחת המסעדות "קבענו תו סגול למסעדות ולבתי הקפה על מנת שיתחילו לפעול. נושבת עכשיו רוח חדשה במשרד הבריאות, הנתונים הטובים מחייבים לחשיבה מחודשת. אנחנו עושים תהליך הדרגתי שבו פתחנו את חנויות הרחוב, המרכזים הפתוחים, הקניונים ועכשיו נעבור למסעדות. אנחנו מאיצים את פתיחת המשק".

"נפגשתי עם ברדוגו ושאר החבר'ה המפיקים, דובר על כך שב-14 ביוני נפתח את השוק ונלך להופעות בלי הגבלה. זה נשמע חלומות באספמיה, זה משהו שלא היה נראה בכלל על הפרק, והנה היום זה ממשי. אולי אפילו נקדים את זה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *