אחרי שהסיתה נגד החרדים: ג'ודי קוראת לפתוח את בתי הספר

חודש לאחר שלא הבינה את הוראתו של מרן שר הגר"ח קנייבסקי, שהורה לפתוח את תלמודי התורה, אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס קוראת לפתוח את מוסדות החינוך החילונים

חודש לאחר שלא הבינה את הוראתו של מרן שר הגר"ח קנייבסקי, שהורה לפתוח את תלמודי התורה, אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס קוראת לפתוח את מוסדות החינוך החילונים. במהלך החודשים האחרונים כתבה ג'ודי מספר ציוצים חריפים כנגד המגזר החרדי שאינו מקפיד על הוראות משרד הבריאות.

וכך כתבה ג'ודי בטוויטר,"תסבירו לי למה לא לפתוח מתנסים, היכלי תרבות,כיתות אקדמאיות שריקות היום ולהעביר בהם שיעורים לתלמידים?יש פתרונות מחוץ לזום הנורא הזה.בכל עיר יש מבני ציבור בהם אפשר לקיים שיעורים.קוראת לראשי הרשויות:קחו את המושכות מהממשלה הלא מתפקדת הזאת! דאגו לתלמידים שלכם, איש לא יעשה זאת בשבילכם."

לפני כחודש כתבה ג'ודי טור בוינט בעקבות הוראת את מרן שר התורה, בו ביקרה את ההחלטה לפתוח את הת"תים. "האמן לי שגם במגזר שלי הילדים, ההורים והמורים ישמחו מאוד לחזור לבתי הספר. לימודי הזום קשים לרבים, השהייה הממושכת בבית היא סיוט. התסכול בציבור החילוני קשה לא פחות מאשר במגזר החרדי. אבל אנחנו יודעים שהקורונה מסוכנת, ואנחנו לא מוכנים לסכן את המבוגרים שבמשפחותינו. אז בשם האחריות הכללית, והדאגה המשפחתית, אנחנו מקבלים את רוע הגזירה ומשאירים את הילדים בבית."

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איבחון

    רעה וחצופה כמו כלב..אישה בוגדנית וומופרעת..איזבל המרשעת..

    סילבן שלום |
    הגב
  2. משפחת מוזס סמולנים אנטי יהודים ויהדות. הרסו עם השנאה שלהם הכל. עתוניהם גרוע משטריימר ופראבדה. חלאות ממש

    מוזס שם נרדף לרשעות ורוע לב

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב