אחרי שנעלמה שרה נתניהו הופיעה בבלפור

רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו הפיצה הערב סרטון ותמונה שלה מהמעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים, בה הוא הכחישה את השמועות כי  אושפזה בבית משוגעים ועל כך שעזבה לכאורה את הארץ

רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו הפיצה הערב סרטון ותמונה שלה מהמעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים, בה הוא הכחישה את השמועות כי  אושפזה בבית משוגעים ועל כך שעזבה לכאורה את הארץ, על רקע ההפגנות המתרבות מול מעון ראש הממשלה בירושלים."היי ערב טוב חברים שלי, הרבה זמן כבר לא דיברנו", פתחה רעיית ראש הממשלה את דבריה, "בזמן האחרון הייתי עסוקה קצת בימים של סוף השנה שלי בעבודה שלי. לאחרונה, ראיתי שיש דבר נורא מדהים שקוראים לו 'פייק ניוז' ועל כל השיימינג הזה שעושים, גם לבעלי וגם לי וגם לילדים שלי. לאחרונה גם נטפלו לבן הצעיר שלי".

"חבר'ה, שיימינג זה דבר שאנחנו רואים בתקופה האחרונה מאז שיש רשתות חברתיות ואנחנו רואים הרבה ילדים שנפגעים", אמרה, "אני כפסיכולוגית נתקלתי במספר מקרים של ילדים בני 15-16 שהתאבדו בגלל שיימינג שעשו להם חברים שלהם. אסור שזה יקרה, ולאחרונה זה הולך ועולה ועולה ועולה – אז תזכרו שזה… אני בן אדם, הילדים שלנו אנשים, נשמות. כולנו אנשים שחשים את הכאב. שחווים את הכאב הזה".

"אז באמת, מכל הצדדים – להרגיע ולא לקרוא לקריאות של רצח ראש הממשלה ושל המשפחה שלו", אמרה הגברת נתניהו, "בואו ננצל חבר'ה את האנרגיות החיוביות, ואני שמחה לראות שיש יותר ויותר אנשי שמאל, כמו מוקי ושי גולדן, שכן קוראים להוריד את האלימות. להוריד את הקריאות האלה הנוראיות לרצח ראש הממשלה ואומרים אנחנו צריכים ללכת בטוב, באנרגיות חיוביות. אז בואו, נעשה שיהיה לכולנו ביחד יהיה יותר טוב".
בחודשיים האחרונים התאדתה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, מהפיד, בתמונה האחרונה שהעלתה לרשת היא נראת באזכרה של יוני נתניהו ז"ל, ובכך הציפה גל שמועות ברשת אודות מצבה הרפואי.

יועץ הניו-מדיה של ראש הממשלה, טופז לוק, דחה הבוקר (חמישי) את השמועות בדבר מצבה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. "שלומה טוב", אמר בריאיון לקרן מרציאנו ואודי סגל בגלי צה"ל. "אני מבטיח שבקרוב יהיה סרטון ממנה שאומר שהכל בסדר". לאחרונה נפוצו שמועות לפיה מצבה לא טוב ואף נרמז כי עזבה את הארץ.

לוק התייחס גם להפגנות הסוערות מול מעון ראש הממשלה וציין כי "האבטחה סביב ראש הממשלה תוגברה בגלל ההפגנות". לדבריו, "אנחנו רואים את העמותות שמקדמות את זה, הקרן החדשה, דרכנו. יש הסתה עמוקה ולא מגנים אותה".

פעיל השמאל אורי ברייטמן צייץ בטוויטר: "‏שרה נתניהו נצפתה לאחרונה בחשבון הטוויטר של הנאשם רק ב-28 ביוני. מאז לא צולמה בפומבי. גל שמועות שוטף את הרשת החברתית, באופן טבעי. ציבור משלמי המיסים שואל "איפה שרה?" ואף חושש למצבה. החשש מובן, מתבקש והגיוני לאור היעדרותה מהרשתות. זה מדאיג את כל האזרחים, לא רק את תומכי הליכוד. "

רופא שינים העלה פוסט בו הוא טוען כי טיפל בשרה נתניהו לפני שבוע, אך הגולשים טוענים כי הסיפור לא מגובה בתמונה וחוששים למצבה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *