אחרי שעות של מתח: כך נמצאה המשפחה שנעלמה בכינרת. צפו

"הסירה התהפכה, אבל בנס התורן נתקע באדמה", סיפר אחד מבני המשפחה החרדית שאבדו אמש עקבותיה בכינרת. צפו בוידאו מרגע מציאת המשפחה על ידי המחלצים

בראיון לגלי צה"ל סיפר הבוקר שאול, אחד הניצולים מהדרמה אמש בכנרת, עת נעלמו בני משפחה חרדית שיצאו עם סירה לתוך מימי הכינרת:

"חזרנו ממירון לאחר ששהינו שם במהלך לג בעומר והשבת, שם חילקנו אוכל ושתייה לבאים להשתתף בהילולא, ואתמול בצהריים ירדנו לכנרת כדי להשתחרר קצת מהלחץ הגדול של העבודה וההתנדבות של לג בעומר.

"בשעה שלוש אחה"צ עלינו על סירת מפרשים בחוף דקל, וכעבור חצי שעה התהפכה הסירה בעקבות גלים חזקים.

צפו בוידאו מרגע מציאת המשפחה:

"למרבה הנס, באותו מקום קרקעית הכנרת קרובה למפלס, מה שגרם לתורן של הסירה להיתקע באדמה ונמנע מהסירה לשקוע למצולות.

"שעות ארוכות של המתנה מורטת עצבים לסיוע עברו עלינו. ראינו את הספינות של המשטרה מחפשות אותנו והם היו ממש קרובים אלינו אך הם לא ראו אותנו בגלל הגלים הגבוהים.

"התחלנו להתפלל ולצעוק להקב"ה, ואמרנו לו: כוחות ההצלה לא שומעים אותנו, רק אתה יכול לשמוע אותנו, אנא תציל אותנו בזכות החסדים שעשינו אצל רבי שמעון בר יוחאי, כמו"כ קיבלנו על עצמנו לשנה הבאה לחלק אוכל במירון פי עשרה ממה שחילקנו השנה.

"הדבר היחיד שהחזיק אותנו בשעות הקשות זה רק אמונה.

"אחד מהחבורה שלא אכל מהבוקר היה על סף ייאוש וכבר החל לומר שמע ישראל ולהיפרד מהחברים. ניסינו לחזק אותו ולומר לו שבטוח השם יציל אותנו, ובאותם רגעים ממש בדקה ה-99 מצאו אותנו כוחות ההצלה והוציאו אותנו מהמים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *