איוב קרא: "ניסו לרצוח אותי בגלל חוק הלאום"

השר לשעבר מסכם קדנציה קשה וטוען: "חושבים שאני בגין הדרוזי". על חבריו בליכוד: "ניסו לחסל אותי פוליטית"

השר לשעבר איוב קרא סיים קדנציה קשה מאוד מבחינתו. הוא עזב את משרד התקשורת, נדחק בפריימריז כמעט אל מחוץ לרשימה, לטענתו, באשמת חבריו שעשו לו "כיפה אדומה", ומסכם כמה שנים של תקריות ואמירות שעוררו סערה.

בראיון למגזין "שישבת" של 'ישראל היום' שיתפרסם מחר קרא אף טוען בשיחה ליהודה שלזינגר כי בגלל מעורבותו בחוק הלאום "ניסו לרצוח אותי", זאת לאחר שעורר את חמתם של הדרוזים. "היו לי הפגנות ליד הבית, זרקו אבנים על הבית שלי, אפילו מצאו שני ערבים ליד הבית שלי עם נשק", הוא מספר.

רצו לרצוח אותך?

"כן, הם היו עם נשק".

בגלל חוק הלאום?

"כן. הוציאו אותי מהבית לתקופה. עם הילדים הפסיקו לדבר ברחוב. אבל אני לא נרתע, אני חושב שזה חוק מצוין".

אבל הנזק נעשה.

"כן. היה צריך לתקן את זה מהר, וזה לא קרה".

אתה תמכת בחוק הזה.

"נכון, אבל הזהרתי את ראש הממשלה שהדרוזים לא יבינו את החוק, או שיהיו גורמים שיגרמו להם לא להבין את החוק, וזה מה שקרה. הדרוזים חשבו שהחוק שולל מהם זכויות אזרחיות. נתניהו אמר שיהיה שוויון מוחלט, שמחבקים אותם יותר מאשר את היהודים, ושאם תהיה בעיה, נתקן את החוק".

קרא אף טוען כי חבריו אמסלם, ביטן וכץ, שהיו בוועדה המכינה לפריימריז, עשו הכל כדי "לחסל אותו פוליטית", וטוען כי ראש הממשלה לא התייצב לצידו אף על פי שהיה נאמן לו: "אני חושב שהוא ראש ממשלה מצוין, אבל חבר פחות טוב".

קרא הוסיף שהוא כועס מאוד על ראש הממשלה: "הייתי האיש הכי נאמן שלו. נתניהו היה יכול לעצור את זה, אבל היתה לו בטן מלאה עלי בגלל דברים אחרים. כולם היו נגדי. כמו שיש הדדיות בין בני זוג, כך גם כשאתה הולך עם חבר שאתה הוגן כלפיו, אתה מצפה שהוא יהיה הוגן כלפיך. אל תמכור את החבר שלך גם אם הוא עושה אלף טעויות".

לדבריו, "אחרי הפריימריז נתניהו התקשר אלי ואמר שלא מקובלת עליו כל ה'כיפה אדומה' שעשו לי. הוא הבטיח לי שאשאר בליכוד ואמר: 'אתה בשבילי סמל וחבר'. אבל הוא לא היה חבר ולא היה הוגן כלפיי. ככה לא מתנהגים כלפי פרטנר. זה שהוא לא נתן לי גב פוגע בו ולא בי".

קרא אמר על הקריירה שעשה כי "מסתכלים עלי וחושבים שאני בגין הדרוזי. אני המשך של שושלת בגיניסטית. אני נחשב לסמן ימני מאוד, לא רק אצל הדרוזים, בכל המדינה. זה אצלי מדורי דורות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *