אייכלר על תמיכה בגנץ: "כשתבוא הצעה לגדולי ישראל נשקול אותה"

ח"כ ישראל אייכלר העניק הבוקר ראיון לנועם זיגמן בקול ברמה ודיבר על הפלונטר הפוליטי. אייכלר התריע מפני הבאות ואמר כי "המשחק הפוליטי שמשתק את הדמוקרטיה מאפשר בינתיים לשלטון הפקידים והשופטים והמשפטנים ואנשי העסקים לשלוט פה כבמדינה דיקטטורית. וגם, על האפשרות שיהדות התורה תתמוך בגנץ

ח"כ ישראל אייכלר העניק הבוקר ראיון לנועם זיגמן בקול ברמה ודיבר על הפלונטר הפוליטי. אייכלר התריע מפני הבאות ואמר כי "המשחק הפוליטי שמשתק את הדמוקרטיה מאפשר בינתיים לשלטון הפקידים והשופטים והמשפטנים ואנשי העסקים לשלוט פה כבמדינה דיקטטורית. מי שנופל לידיים של הפרקליטות או של פקידי שלטון ברווחה או במס הכנסה או בבנקים או כל גוף אחר אין לו נציגים נבחרים שיגנו על זכויות האדם מול הדיקטטורים."

לדבריו, "כבר יותר מחצי שנה שהוועדה לפניות הציבור למשל סגורה וועדות הכנסת מנותקות. השלטןן הרודה בעם לא חייב חשבון לאף אחד מנציגי העם בכנסת ובועדותיה."

עוד הוסיף אייכלר, ותקף את ליברמן ולפיד שמחזיקים את גנץ כבן ערובה."אם בני גנץ לא היה מחובר לשני בריונים ליברמן ולפיד שהחליטו החלטה מאפיונרית להחרים את היהודים חובשי הכיפות, שלא יהיו בממשלה, היה אפשר לבחון שותפות איתו. אבל כרגע ליברמן ולפיד קשרו קשר נגד הציבור הדתי בארץ הקודש, הוא חייב להתנתק מהם. זה משהו שלא היה יכול לקרות במדינה אחרת בעולם. יש מספיק אמריקאים ואירופים, שלא רוצים יהודים במימשל. הם לא יעיזו להגיד את זה וליישם את זה בפועל."

על האפשרות שיהדות התורה תתמוך בגנץ אמר אייכלר, "יהדות התורה היא בגוש שהסמיך את נתניהו לנהל משא ומתן כגוש, אבל אנחנו לא שפוטים שלו. הוא לא שאל אף אחד מה להציע לגנץ. כשתבוא הצעה רצינית ניגש לגדולי ישראל לשאול מה לעשות. המתווה שנתניהו הביא לגנץ שכולל את מתווה הסטטוס קוו ועוד עניינים אחרים היה משחק שחמט בלבד."

על הערבים אמר אייכלר, "תרשה לי לא להתרגש מהחכי"ם הערבים שצועקים "ליסטים אתם שכבשתם" יותר מאויבי היהדות שמכריזים מלחמה נגד התורה שבזכותה אנו כאן ונגד כל החרדים והדתיים. מי שמכריז שהוא לא רוצה את הדתיים ומחרים ציבור שלם, הוא בדיוק כמו איימן עודה ואחמד טיבי. רק בזכות התורה אנחנו כאן, אחרת אין לנו תשובה לטענה "ליסטים אתם שכבשתם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *