אייכלר תוקף את מנכ"ל משרד הבריאות: "מזועזע מדבריו של פרופ' חזי לוי, כנגד כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ"

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי פוער פיו נגד האדמו"ר מויזניץ שתקף אתמול בדרשתו על ה'מלשינים': "קונוטציה נוראית. קריאה שראויה להוקעה ולאכיפה", אייכלר לא נותר חייב

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי פוער פיו נגד האדמו"ר מויזניץ שתקף אתמול בדרשתו על ה'מלשינים': "קונוטציה נוראית. קריאה שראויה להוקעה ולאכיפה", אמר לוי.

ח"כ הרב ישראל אייכלר מסר בתגובה: "כל יהודי חרדי מזועזע מדבריו של מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, כנגד כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, אשר שפך לבו הטהור, על עתיד הדור, שכולו תלוי בחינוך התורני ובדבקות מסורת אבות, אל מול המלשינים שכבכל הדורות השתמשו בשלטונות לעקירת תורה ויהדות".

אייכלר הוסיף: "דברי המנכ"ל שאין לו מושג בגדולי ישראל בשיחם ובשיגם, מבטאים את הנתק המוחלט בין המשטר החילוני ליהדות התורה וקדשי ישראל. זאת הידרדרות נוספת ביחסי השלטון החילוני ופקידיו לקדשי ישראל וליחס של פטרונות וחוסר הכבוד לתורה ולגדולי התורה שבזכותם קיים העם היהודי.

בריאות העם הפך למכשיר בידי המשטר החילוני, להשבית את תלמודי התורה וישיבות הקדושות. לכן מתירים לעצמם פקידיה הבכירים ושריהם ויועציהם, בביזוי גדולי ישראל ומנהיגי העדה.

,לסיום דרש אייכלר: "היהדות הנאמנה דורשת את התנצלות המנכ"ל, שבוודאי לא היה מודע לעצמת הפגיעה בכבוד התורה. הגיע הזמן להפסיק את רדיפת הדת ושומריה בחסות הקורונה."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני עדיין מזועזע מהרבי מויזניץ

    אני עדיין מזועזע מהרבי מויזניץ, כנראה שכח את התקופה ש"החרימו אותו", מצווה להודיע לשלטונות על מפירי כללי הבריאות וחבל שהאדמורים של היום הופכים את התורה על פניה בשביל איזה שגעון גדלות שאוחז בהם לראות אלפי חסידים מצטופפים ועטים על פיסת "לוקש"

    אהרון |
    הגב