איילת שקד מצהירה: "יוצאת לפרק זמן שלא מתחייבת מהו"

שרת המשפטים איילת שקד הבוקר בהרמת כוסית עם עובדי המשרד: "הצלחתי בעזרתכם לבער לא מעט 'חמץ' וגם לעשות לא מעט 'סדר'. כעת אני יוצאת לחירות משלי"

יוצאת להפסקה: שרת המשפטים איילת שקד השתתפה בצהריים (רביעי) בהרמת כוסית עם עובדי משרד המשפטים, ולא שללה חזרה לפוליטיקה בעתיד למרות ההפסד בבחירות האחרונות, אך הודיעה כי היא לוקחת פסק זמן.

"זו שעת 'בין ערביים' ציבורית. אנחנו מצויים בעת 'ממשלת מעבר', וכולכם הרי שמעתם, מי באכזבה ומי בהקלה, את תוצאות הבחירות ואת משמעותן, גם לגבי", אמרה שקד.

"זו עדיין איננה העת לסיכומים, בוודאי עוד נתפנה לכך. אבל לעת עתה, ערב חג הפסח, אני מבקשת לומר לכם עד כמה נקשרתי להוויית המשרד הזה, לעשייה ולפעלתנות המתקיימת בין כתליו, בידי האנשים והנשים הטובים ביותר בשירות הציבורי, שרבים מהם אני רואה כאן".

לדברי שקד, "כמו כל מערכת, בוודאי ציבורית, שיש בה גם בירוקרטיה (וכמו שאתם מכירים את דעתי – אף בירוקרטיה מוגזמת לא אחת), איננו יכולים למדוד ולהימדד 'מהיום למחר', אלא לפעול בתוך תהליכים".

שקד פירטה מעט מהישגיה בארבע השנים האחרונות: "לשמחתי, הצלחתי, בעזרתכם, להציב יעדים וגם לראות בקידומם ההדרגתי; גם לבער לא מעט 'חמץ', וגם לעשות לא מעט 'סדר'; והיד עוד נטויה.

"נראה שדין הבוחר וגם אחוז החסימה הצליחו לגרום לי, אחרי שש שנים אינטנסיביות, לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן שאני ממש לא מתחייבת מהו".

בסיום דבריה אמרה שקד: "אני מאחלת לכל אחד ואחת מכם, באופן אישי ומכל הלב, חג פסח טוב ושמח, ועד כמה שאפשר – מלא בחירות אמיתית. חג שמח לכם, לבני המשפחות ולכל בית ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *