איל ההון והקומבינה נערך לחופשה מפנקת • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר אקטואליק: ליפא בליז'ענסק, העו"ד שהרים לחיים עם אלי ישי, מרדכי בן דוד וחברים בספסופה, ההפתעה הגרנדיוזית של 'קול ברמה', החתונות היוקרתיות של השבוע, וגם: להיכן יצא לטייל המלחין החסידי הנודע?

בעוד שבוע ויותר נלך כולנו לקלפיות לקיים את הוראת ומרנן ורבנן שליט"א, ולאחר מכן נשב כולנו לצפות בפלזמות על מפת הגושים ועל ההפתעות שכמו תמיד צצות במערכות בחירות. והשבוע גם נרשם איחוד מפתיע בין יהדות התורה ל'יחד'. בקליינע, שחשף לראשונה את דבר המפץ בין יחד ליהדות התורה, מברך על הקולות שלא יזלגו ויילכו לאבדון.

בקליינע נתקל במהלך הימים האחרונים בעשרות עוקבים וטרדנים שמציפים שוב ושוב את היבלת השמאלית באוזן בשאלות: "אז כמה יהדות התורה תקבל? האם ה'יו יו יו יונית' של גנץ אצל יונית קבר אותו סופית? והאם ש"ס תצליח להפתיע? לבקליינע נודע כי עוד צפויות הפתעות נוספות בימים הקרובים, ובפרק הזמן הנותר התיישב להקליד לכם את החדשות החמות שעשו את השבוע.

ואם פתחנו בישי, הנה תמונה בה נראה עורך הדין ישראל ענדען, שהיה מעורב בקטע המשפטי של המשא ומתן עם אלי ישי ליהדות התורה, מרים "לחיים" אחרי ההודעה הדרמטית.

במקביל, העיתונאים והצייצנים כבר עובדים על חופשת הפסח הצמודה לבחירות. אפרופו, לבקליינע נודע כי אחד מאילי התקשורת והקומבינה החרדיים ישהה השנה עם משפחתו בחופשה פרטית מפנקת בעירייה האדיטש באוקראינה.

יומיים אחרי הבחירות תתקיים חתונתו של כתב 'כיכר השבת' אבי רבינא וארוסתו, אסתר הניג, בגן ההדסים במודיעין עילית. בקליינע בטוח שיהיה הרבה על מה לנייעס בנקודת הזמן הזו, עם חברי דגל התורה שיבואו להוקיר לו תודה על כל הסיוע במהלך השנים.

ואם לא שמתם לב, הפרזנטור שמוביל את תשדירי יהדות התורה בבחירות הנוכחיות הוא לא אחר מאשר אריאל ברמן, אביהם מולידם של חבורת תרי"ג. קונטרה לחבורת כחול לבן?

המאבק בין שתי תחנות החרדיות עולה שלב: בעוד 'קול חי' העלה ברגע האחרון ביום שישי פרסום בוואטספ על ועידה עם פרשנים לרגל הבחירות, ל'בקליינע' נודע כי 'קול ברמה' הולך להציג הפתעה גרנדיוזית שתפורסם בשבוע הבא. 'בקליינע' שבדיוק נקלע לתחנה יכול לאשר כי ההפתעה היא גדולה.

גם מערכות התקשורת הדיגיטליות החרדיות מתכוננות לערב המדגם. לבקליינע נודע כי התחרות בין ערוצי המדיה השונים מגיעה לשיא בעקבות השידור שנערך בליל הבחירות המוניציפליות. כל עורך מערכת הסיק את מסקנותיו ואיפה כדאי להשקיע כדי להעניק לצופה החרדי בבית את המיטב. צפו להפתעות.

בתנועת אל המעיין מתכוננים לימים שאחרי הבחירות, ובימים אלו עמלים על מעמד "הקבלת פני רבו" המסורתי בחול המועד פסח הבעל"ט, שככל הנראה יתקיים בהיכל פיס בארנה בירושלים, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון.

בינתיים, הוועדה המארגנת עסוקה באיתור חברת הפקות שתיקח על עצמה את הפרויקט, זאת לאחר שאחד המפיקים שעובד בדרך כלל עם התנועה הקדושה, נפסל ע"י היועץ המשפטי של עיריית ירושלים שאמורה לממן חלק נכבד מהחגיגה.

ובעוד כל שרי וח"כי תנועת ש"ס עסוקים בלרוץ מכנס לכנס, השר לשעבר אריאל אטיאס נצפה השבוע עם בני משפחתו במסעדת סושי בהר חוצבים.

ואילו למייל האדום הגיע תיעוד בו נראה עורך מהדורת הערב של 'קול ברמה', נתי עטר, יוצא לאיזור הנוחות ברדיו לאחר עבודה מפרכת.

עיתונות:

רבים מקוראי 'המודיע' שמחו לקרוא על אירוסי שרה, בתו של שולם וגשל, שכידוע גר בביתר עלית, בדיוק כפי שצוין במודעת האירוסין. אלא שמבירור עם מקורביו של המפיק החסידי הנודע, עולה כי ההימור היה מוקדם וכי מדובר בכלל בבן דודו של המפיק הדגול, שלו, לעת עתה, בנות בגיל העשרה בלבד.

אפרופו 'המודיע', רבים שאלו את עצמם האם המבקר בעיתון המודיע שוב נרדם על משמרתו? זאת בעקבות מודעת אירוסין שפורסמה ברחבי הרשת שהציגה את היפוך היוצרות: הכלה הלכה ללמוד בישיבה והחתן בסמינר.

אחדות ערב בחירות: קוראי עיתון המבשר יכלו השבוע לראות בעיתון שם שלא מוכר להם, והוא יעקב רייניץ מעיתון המודיע. בעיתון התפרסם מאמר על ענייני הבחירות, ועליו נכתב: הביא לדפוס יעקב רייניץ., כתב הנדל"ן של 'המודיע' בימים כתיקונם.

גם לישי לפידות יש טעויות. בסטורי שלו העלה לפידות את הטור השבועי מ'בקהילה', וכתב שמדובר בטור מ'מצב הרוח' הד"לי, שגם בו הוא מתחזק טור שבועי אחר.


ובמעבר חד: הברנז'ה הרכינה ראש יחד עם כל עם ישראל עם הידיעה על פטירתו של צביקי ולדר ז"ל, בנו של הסופר חיים ולדר, שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה. עיתונאים רבים התייצבו ברחוב מקובר בבני ברק ובאו לחלוק כבוד אחרון. במקביל, ברדיו 'קול חי' בו משדר הסופר החרדי, שידרו שירים שקטים עם היוודע דבר הפטירה.

כאן בתמונה ניתן לראות כי כבר במוצאי השבת קיבל ולדר את המנחמים בבית ברחוב שמעיה בני ברק, ובהם חבר הכנסת הרב גפני שהגיע לנחם.

אחרי ההלוויה, חיים ולדר העלה סטורי עם תמונתו של בנו האהוב ז"ל:

ובנתיים באלעד:

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש  נצפה השבוע בשדה התעופה בדרכו לליז'נסק יחד עם אלפי עמך בית ישראל. במקום היה גם איש ציבור מפורסם שיצא בהמשך ללא פגע מתאונה בדרך לליז'ענסק, ליענקל וחצקל שלום!

ובאותה שעה, מנכ"ל המבשר מושי פרוש תועד ב"קיוסק של חגי" באלעד

שמעון סויסה, האיש החזק בעיריית אלעד, שהביא להבטחת המשך כהונתו של פרוש (לאחר שרקח עם אנשי דגל את מזימת התמיכה בתקציב העירייה) נצפה השבוע בבר מצווה לאחיינו מערבב יחד עם חברי המועצה איסר שפירא ואבי שטרן. איזה עוד פיצוץ הוא מכין? ימים יגידו.

איש העסקים נחמן בנשעיה, יצא השבוע עם שקית עמוסה במצרכים, בזמן שכל עם ישראל חיכה לתגובה על הטיל בשרון. את השימורים יכול בנשעייה לשמור לעת חירום.

אנשי הברנז'ה משה ויסברג, איצ'ה פלדמן, איציק אוחנה, אריאל אלחרר וישראל אוחיון השתתפו ביום חמישי בטקס השקת הטשולנטיה החדשה של יהודל'ה באשדוד שם נערכה גם מסיבת יום הולדת 36 למנחם קולדצקי מאקטואליק. פרט איזוטרי אך חשוב לא פחות: יום ההולדת נקבע בכלל לשבוע הבא, אבל אריאל אלחרר ניצל את ההזדמנות להקדים את חגיגת יום ההולדת. בקליינע מאחל לקולדצקי שיצחק פלדמן ימשיך להתקשר עד 120.

דובר צה"ל לשעבר ואיש התקשורת בהווה, אבי בניהו, חשף השבוע בטורו ב'מעריב' באיזו מסעדה ירושלמית הוא אוהב לשבת:

בליל שישי האחרון התקיים אירוע השקת פרויקט "שכטר ברמות" בבעלותם של "קבוצת שכטר" בהשתתפות אנשי עסקים ואישי ציבור. ידיד בקליינע איש הנדל"ן הצעיר חזקי הלפרין ושותפו למשרד איציק מזרחי אחראים על משרד המכירות. בקליינע מאחל להם שבעז"ה יצליחו בדרך החדשה…

צילום: יוסי רוזנבוים

חדשות המוזיקה:

 

"המלך כבר לא הולך יחף": מרדכי בן דוד נצפה השבוע מקדיש סטורי מכובד לחנות נעליים בברוקלין, זאת לאחר שהשתדרג עם זוג נעליים לחג:

ובצל המצב הביטחוני המתוח, אותו בן דוד נצפה בתפילת מנחה-מעריב בקבר רחל אמנו שבבית לחם. צילום: מוסדות רחל אמנו

ובן דוד אחרון: בשבת האחרונה שהה ענק הזמר יחד עם המפיק שולם וגשל (שלא אירס כאמור את בתו), יוסי גורביץ – בנו של חתנו, איש  הפרסום יוסי רוזנבוים ומקורבים נוספים, בוילה המפורסמת בספסופה. כמובן שיש תיעוד.

ואילו המלך השני, אברהם פריד, הצטייד בשישי בפרחים עבור אשתו בחנות מקומית בקראון הייטס שכונת מגוריו, ופגש גם את הזמר יוני זי:

בוגר הקינדרלעך, יונתן שיינפלד, נישא השבוע בשעטו"מ לאהובה דמבי באולמי סיטי טאוור. בסידור חופה וקידושין כובד ראש ישיבת חברון הגרמ"מ פרבשטיין. הקפיצו: מרדכי בן דוד, אוהד מושקוביץ ומקהלת 'מלכות', בהפקת יוקרה של דוד פדידה. הצלם מנדי שיף פרסם תמונות מרהיבות מהמעמד.

וכמובן גם שוקי סלומון – שלא יתכן מדור בלעדיו – תפס לסטורי את ענק הזמר:

יומיים אחרי החתונה הנוצצת – יונתן שיינפלד כבר שר בחופה של חבר. אכן מסירות נפש.

המלחין החסידי יוסי גרין שהה בימים האחרונים בארץ הקודש. ל'בקליינע' נודע כי הסיבה היא השתתפותו בטיש שערך בחתונה לבנו של המיליונר, איש היהלומים הנודע, מיקי ברוידא, ביום שלישי בהדר דימול.

חוץ מגרין, גם ידידיה מאיר, אברמי רוט ואריק דביר, השתתפו השבוע בחתונת בן איל ההון, היהלומן הנודע מיקי ברוידא. את הזוג חיתן הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו



בחתונה נצפה גם הבעלים של "ניר שניב" פסח ברנט. השניים אגב, ברוידא וברנט, שניהם גיסים של לא אחר מאשר מגיש "נסיעת מבחן" ב'אקטואליק', רונן גרוס.

גם גדול הציירים יוסי רוזנשטיין נצפה בחתונה היוקרתית.

אפרופו גרין: כמו בכל נסיעה שלו לארץ, גם הפעם הזמר אברמי רוט לקח את גרין ליום טיול והכרת הארץ. והפעם בתפריט:  סיור בראש הנקרה וארוחה במסעדה באזור.

איל ההון וחתנו של מרדכי בן דוד, מאיר גורביץ ובנו יוסי גורביץ, נצפו יחד עם האסיר החב"די המשוחרר המפורסם שולם מרדכי רובשקין והזמר שלומי גרטנר, בציון הרבי מלובביץ:

ליפא שמעלצר ששהה בפורים בארץ, הספיק לעזוב את הארץ לטובת נסיעה לליז'נעסק, בכ"א אדר, וגולש בקליינע נלהב תיעד אותו בשדה"ת בפולין:

משה פרידמן, איש ההייטק החרדי הנודע, שהשתתף השבוע בפאנל בועידת אייפא"ק, הגיע לביקור בבית הלבן:

אה, וגם הייתה אושיית ברנז'ה שהחליטה משום מה להתנזר מפאת הקאסטם.

ועד כאן להשבוע.

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אשרייך שהורדת את הפאה- הע"ז מראשך!

    הפאות הם פריצות וע"ז! ודרך אגב אין כזה דבר רכילות כשרה… וד"ל…!

    ירא שמים |
    הגב