"אין סחף אמיתי לכיוונו של סער"

"אין סחף, זה בלוף. הרוב המוחלט של סיעת הליכוד, ראשי הערים ויושבי ראש הסניפים, כמעט 90% מהם, תומכים בראש הממשלה נתניהו", אמר אמסלם ב"חדשות הבוקר"

השר דודי אמסלם, מתומכיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא מתרגש מחמשת חברי הכנסת של הליכוד שערקו למחנה סער ואומר בראיון לחדשות הבוקר  בערוץ 12 כי לא מדובר בסחף אמיתי לכיוונו של סער. "אין סחף, זה בלוף. הרוב המוחלט של סיעת הליכוד, ראשי הערים ויושבי ראש הסניפים, כמעט 90% מהם, תומכים בראש הממשלה נתניהו", אמר אמסלם ב"חדשות הבוקר".

אתמול כינה אמסלם את סער "סוסיתא" בהשוואה לראש הממשלה, בראיון הוא ניסה להסביר את כוונתו: "הפער בין נתניהו לסער הוא פער עצום, מדינת ישראל וכל העולם יודעים את זה. נתניהו הוא מנהיג עולמי, בסדר גודל עולמי, אין כמעט ילד בעולם שלא יודע מי זה בנימין נתניהו. לכן נתתי דוגמה לפערים בינו לבין סער, רציתי להמחיש את גודל הפער. עם זאת, אני לא מזלזל בגדעון סער, אני מעריך אותו".

גם חברת הכנסת שרן השכל הודיעה כי היא מצטרפת לתמיכה בגדעון סער, וזה לאחר שבמהלך היום הודיעו מספר חברות כנסת בליכוד על תמיכתן בסער. גם חיים כץ מבכירי הליכוד הודיע על תמיכה בסער, אך השר ארדן טרם החליט.

השר גלעד ארדן ויו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין – שוקלים שלא לתמוך באף אחד מהמועמדים. הערב (ראשון) פורסם במהדורה המרכזית כי הסיכויים שיביעו תמיכה באחד המועמדים לא גבוהים.

העיתונאית גאולה אבן-סער, רעייתו של המתמודד על ראשות הליכוד, העניקה ראיון ל"שש עם עודד בן עמי". בראיון היא סיפרה כי "אנחנו חווים הסתה מטורפת – משתוללים נגד גדעון והמשפחה שלי. אך אני לא מפחדת, גדעון יכול לנצח".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *