איראן פרסמה את תמונת החשודים בהתנקשות

 התקשורת באיראן מפרסמת הערב את תמונות ארבעת המעורבים בחיסול המדען האיראני

התקשורת באיראן מפרסמת הערב את תמונות ארבעת המעורבים בחיסול המדען האיראני.  איחוד האמירויות גינתה את ההתנקשות: "אנו קוראים לכל הצדדים לשמור על איפוק", נכתב בהודעה מהמדינה.

המודיעין האיראני הפיצו את הפרופילים לכל בתי המלון באירן  בניסיון להתחקות אחר עקבותיהם של החשודים בחיסול. בטענה שהם מעורבים בחיסול שהתבצע בלב טהרן ביום שישי האחרון. הממשל האירני פועל לשים את ידו על הארבעה, במטרה להגיע לקצה חוט מסוים. 

איחוד האמירויות  פרסמה הערב הודעת גינוי: "ההתנקשות במדען הגרעין עלולה להוביל את האזור לדרגות חדשות של חוסר יציבות". ההודעה התפרסמה יומיים לאחר שנורה אבי תוכנית הגרעין האירני ברחובות טהרן, בהתנקשות שיוחסה על ידי התקשורת הזרה למדינת ישראל.

מנהיגה העליון של אירן, עלי ח'מינאי, הצהיר כי טהרן תנקום על החיסול. חמינאי אמר כי העדיפות העליונה מבחינתו כרגע היא "הענישה המוחלטת של העבריינים ושל מי ששלח אותם".

בשיחה מיוחדת מאיראן עם חדשות 13 מספרים אזרחים איראנים כי הם בטוחים שהמוסד הישראלי הוא שחיסל את פח'רי-זאדה. "אם ישראל מעורבת בפעולת החיסול של הבכיר במשמרות המהפכה אוכל החינם הזה, אני אנשק את ידיה", אמר אחד מהם. אחרת הוסיפה כי "80 אחוזים מהעם האיראני שמחים ומודים על חיסולו של מי שרצה לגזול חיים של מיליוני אנשים בעתיד".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *