איתמר בן גביר לנתניהו: "בלעדינו אין לך ממשלת ימין"

במהלך מסיבת העיתונאים שקיימו מפלגת עוצמה יהודית בעקבות פסילתם של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין, חשף איתמר בן גביר כי שוחח הבוקר (שני) עם לשכת ראש הממשלה

במהלך מסיבת העיתונאים שקיימו מפלגת עוצמה יהודית בעקבות פסילתם של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין, חשף איתמר בן גביר כי שוחח הבוקר (שני) עם לשכת ראש הממשלה. בן גביר, שנמצא בייחסים טובים עם לשכת רה"מ, סיפר כי במהלך שיחתו עם הלשכה הוא העביר להם מסר חד משמעי שאם עוצמה יהודית נופלים, גם ביבי נופל.

לדבריו של בן גביר במסיבת העיתונאים "העברתי מסר ללשכת נתניהו שלא יקרה שום דבר אם לליכוד או לימינה לא יהיה עוד מנדט. ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית הם אלו שיובילו להקמת ממשלת ימין" עוד הוסיף בן גביר "עם כל הכבוד לרוני ססובר, מקום 9 ברשימת ימינה שככל הנראה תכנס לכנסת רק בעזרת החוק הנורווגי, ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית הם אלו שיקימו כאן ממשלת ימין".

עוד אמר בן גביר כי השמאל ובג"צ פעלו לפעול את עוצמה יהודית כי הם מבינים שאנחנו גלגל ההצלה של ממשלת הימין. "גם השמאל יודע כי אין ממשלת ימין בלי עוצמה יהודית" אמר בן גביר.

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איתמר

    מקווה שלא נראה אותכם מסיתים ורוצים לחיות על חרבם

    רונה |
    הגב
  2. הנביא

    ואיתך בן גביר אין בית שלישי. אתם פרצופו של החורבן. אתם הסוף. מלאך המוות של מדינת ישראל

    פרצופו של חורבן בית שלישי |
    הגב
  3. לא הבנתי בדיוק מה נתניהו אמור לעשות

    היהירות והזחיחות של בן גביר עלולים להפיל את הימין באשמתו! מקום שמיני בימינה לא הספיק לגאוותן הזה, ומה הוא החליט? גם לי גם לך לט יהיה. בושה.

    נוחי |
    הגב
  4. תכף נתניהו יודיע לכל תושבי נתניה, להצביע עבור עוצמה

    נו, באמת! כשעוצמה רצה לכנסת, גרמה לנזק בלתי הפיך לבטחון המדינה! הפעם נתנו לכחלון את הכוח לנטרל את השרה שקד מלבצע רפורמה בבית המשפט! ומר גביר לא מפסיק לגחך שביבי ושקד נכשלו מלבצע את הרפומה הנחוצה

    מרק |
    הגב
  5. איתמר בן גביר מעדיף שילטון שמאלני,זה הטוח

    אם איתמר בן גביר למד חשבון פשוט,אז הוא יכול להבין שהמפלגה המוזרה שהוא שולח אותה לבחירות ביכדי שתיגרום לאיבוד מנדטים לשילטון הימין,וכך יוצא שאדם כמו בן גביר יגרום לנפילת שילטון הימין,ובזכות מר בן גביר השחצן,תקום ממשלה שמאלנית שתימכור את מדינת ישראל לערבים,וזו מציאות ולא בדיחה.

    בנימין בן אביב |
    הגב
  6. בלי עבריינים אין ממשלת ימין

    אולי בכלא יכולה להתממש ממשלת ימין.

    ביבי |
    הגב