אלימות משטרתית בבני ברק: נערה חרדית הוכתה – ושוחררה

מסעיר את הרשת: שוטרות הפעילו הערב אלימות קשה כלפי נערה חרדית שלפי עדי ראיה – חטאה בכך שלא חצתה במעבר חציה. בתיעוד נראה כיצד שוטרת מפעילה אלימות כלפי הנערה הצעירה וכיצד שמים עליה אזיקים

מסעיר את הרשת: שוטרות הפעילו הערב אלימות קשה כלפי נערה חרדית שלפי עדי ראיה – חטאה בכך שלא חצתה במעבר חציה. בתיעוד נראה כיצד שוטרת מפעילה אלימות כלפי הנערה הצעירה וכיצד שמים עליה אזיקים. ראש העיר רובינשטיין הגיע לעבר תחנת המשטרה ופעל למען שחרור הנערה.

בפרשה התערב גם אב״ד ב״ב הגר״י סילמן אשר שוחח עם בכיר במשטרה והזהיר כי אם לא תשוחרר בדקות הקרובות – הציבור החרדי יצא למחות,, ואכן לפני זמן קצר שוחררה הנערה.

אחד הגולשים הביע ביקורת קשה כלפי המשטרה, וכתב"אולי תסבירו לקהל פה מה בדיוק הנערה הזאת עשתה שהיו צריכים כוחות משטרה גדולים שעל מחבלת עם סכין רואים פחות ניידות, אכזריות מה שרואים בסרטון פה ובסרטונים הנוספים מהזירה, מקווה מאוד שלא העלו מסוק לאוויר והוקפצו כוחות ימ״מ ויס״מ".

העיתונאי יהודה שלזינגר צייץ, "באמת כבר עברו כמה ימים בלי ששוטרים הרביצו לחרדי(ת) בלי פרופורציה…
והפעם: חרדית שעברה לא במעבר חציה." פסיכופטים.

העיתונאי אריה ארליך הגיב: תקראו את זה לאט לאט, שוב ושוב: משטרת ישראל הקפיצה הערב 17 (!) ניידות משטרה בגלל נערה שחצתה את הכביש בבני ברק שלא במעבר חצייה.

עוד בתפריט: מכות, מעצרים ואלימות שוטרים. וואלה, אם ככה היו נלחמים בפשיעה – היינו חיים בגן עדן.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *