אלי ישי רומז: "ייתכן שאני אהיה שר מתוך רצון של רה"מ"

יו"ר יחד אלי ישי העניק הערב ראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה' ודיבר על המפץ שהביא לאיחוד בין יחד ליהדות התורה; "ראש הממשלה היה מעורב, ייתכן שאני יקבל תפקיד של שר"

שעות לאחר הודעתו הדרמטית של ח"כ משה גפני על כך שאלי ישי העביר את התמיכה שלו ושל מפלגת יחד ליהדות התורה, יו"ר יחד אלי ישי העניק הערב ראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה' ודיבר על המפץ שהביא לאיחוד בין יחד ליהדות התורה; "למען עולם התורה, החלטנו להציל אלפי קולות ולתמוך ביהדות התורה. החיבור הזה טוב לעולם התורה, הוא מביא אחדות" אמר ישי.

יו"ר יחד אלי ישי התייחס בראיון גם לתמיכה של יהדות התורה במוסדות של כסא רחמים כפי שהתחייבו בהסכם."יש לנו תנועה עם עשרות מוסדות שצריכים שידאגו להם. לכל זה יש עכשיו כתובות עד הבחירות הבאות שכנראה יהיו בעוד שנתיים".

יש חשף עוד כי יצא מחר מכתב תמיכה של מרן הרב מזוז ביהדות התורה. "אין הרבה זמן, אבל בזמן שנותר נעשה הכל למען הצלחתה של יהדות התורה בבחירות".

על האפשרות שיקבל תפקיד של שר אמר ישי, כי "ראש הממשלה היה מודע לאורך כל הדרך למהלך עם יהדות התורה. יתכן שבסופו של דבר אני יכנס לממשלה הבאה כשר מתוך רצון של ראש הממשלה. לא ביקשתי זאת מיהדות התורה".

הפרשן אריה ארליך צייץ על כך בטוויטר וכתב: "ראש הממשלה נתניהו היה מעורב ודחף מאחורי הקלעים להסכם של יהדות התורה עם אלי ישי. אם יהדות התורה תקבל מנדט שמיני (מה שיוכיח שהקולות של 'יחד' רבים ואפקטיביים) – לא מן הנמנע שאלי ישי יקבל תפקיד של שר בממשלה הבאה"?

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ, אֵל רַחוּם וְחַנוּן, שֶׁתְּזַכֵּנִי הַיּוֹם וּבְכָל יוֹם לִשְׁמוֹר פִּי וּלְשׁוֹנִי מִלָּשׁוֹן-הָרָע שקרים וּרְכִילוּת וּמִקַּבָּלָתָם. וְאֶזָּהֵר מִלְדַבֵּר אֲפִלוּ עַל אִישׁ יְחִידִי, וְכָל שֶׁכֵּן מִלְדַבֵּר עַל כְּלַל יִשְׂרָאֵל אוֹ עַל חֵלֶק מֵהֶם. וְכָל שֶׁכֵּן מִלְּהִתְרַעֵם עַל מִדּוֹתָיו שֶׁל הַקָּדוֹשׁ-בָּרוּךְ-הוּא. וְאֶזָּהֵר מִלְּדַבֵּר דִּבְרֵי שֶׁקֶר, חֲנֻפָּה, לֵצָנוּת, מַחֲלֹקֶת, כַּעַס, גַּאֲוָה, אוֹנָאַת-דְּבָרִים, הַלְבָּנַת-פָּנִים, וְכָל דְּבָרִים אֲסוּרִים. וְזַכֵּנִי שֶׁלֹּא לְדַבֵּר כִּי-אִם דָּבָר הַצָּרִיךְ לְעִנְיָנֵי גוּפִי אוֹ נַפְשִׁי. וְשֶׁיִּהְיוּ כָּל מַעֲשַׂי לְשֵׁם שָׁמַיִם.

    רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ, אֵל רַחוּם וְחַנוּן, שֶׁתְּזַכֵּנִי הַיּוֹם וּבְכָל יוֹם לִשְׁמוֹר פִּי וּלְשׁוֹנִי מִלָּשׁוֹן-הָרָע שקרים וּרְכִילוּת וּמִקַּבָּלָתָם. וְאֶזָּהֵר מִלְדַבֵּר אֲפִלוּ עַל אִישׁ יְחִידִי, וְכָל שֶׁכֵּן מִלְדַבֵּר עַל כְּלַל יִשְׂרָאֵל אוֹ עַל חֵלֶק מֵהֶם. וְכָל שֶׁכֵּן מִלְּהִתְרַעֵם עַל מִדּוֹתָיו שֶׁל הַקָּדוֹשׁ-בָּרוּךְ-הוּא. וְאֶזָּהֵר מִלְּדַבֵּר דִּבְרֵי שֶׁקֶר, חֲנֻפָּה, לֵצָנוּת, מַחֲלֹקֶת, כַּעַס, גַּאֲוָה, אוֹנָאַת-דְּבָרִים, הַלְבָּנַת-פָּנִים, וְכָל דְּבָרִים אֲסוּרִים. וְזַכֵּנִי שֶׁלֹּא לְדַבֵּר כִּי-אִם דָּבָר הַצָּרִיךְ לְעִנְיָנֵי גוּפִי אוֹ נַפְשִׁי. וְשֶׁיִּהְיוּ כָּל מַעֲשַׂי לְשֵׁם שָׁמַיִם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב