אלפים מחו בירושלים נגד חילולי השבת בארוויזיון

אלפי חרדים יצאו השבת בירושלים לתהלוכת מחאה נגד חילולי השבת שנערכו במסגרת הארוויזיון, התהלוכה יצאה מכיכר השבת לעבר רחוב הנביאים עד לפינת שבטי ישראל, לשם יצא האדמו"ר מתולדות אהרן יחד עם חסידיו.

אלפי חרדים יצאו השבת בירושלים לתהלוכת מחאה נגד חילולי השבת שנערכו במסגרת הארוויזיון, התהלוכה יצאה מכיכר השבת לעבר רחוב הנביאים עד לפינת שבטי ישראל, לשם יצא האדמו"ר מתולדות אהרן יחד עם חסידיו.

במקביל, מאות התקדמו למרכז העיר ירושלים והפגינו נגד החנויות הפתוחות מידי שבת.

במהלך ההפגנה שוטרים עיכבו 2 נערים, נער (לא דתי) שהתעמת עם צלם משטרתי ונער שולים נוסף בגין תקיפה של בחור חרדי בהפגנה.

המשטרה מסרה כי במהלך מחאה של כמה מאות מפגינים שמתקיימת במרכז ירושלים עצרה המשטרה חשוד בתקיפת שוטר והפרת הסדר והוא הועבר לחקירה.

כוחות משטרת ישראל נמצאים ופועלים במקום.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כאו"א באשר הוא שם יתפלל מקירות לבו לביטול כח הרע של המחללי שבת שהם מזרע עמלק של ממש, וכל הרשעה כולה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון ושמד מן הארץ בהתגלות כבוד שמים בביאת משיח צדקנו ופדות נפשנו בב"א.

    לא בחינם חילול השבת של האירוויזיון הוא בשבוע של ההדלקה של האדמו"ר של בויאן במירון אצל רבי שמעון.

    אין דבר שאין בו סימן או מסר מלמעלה, בכל עת ובכל מצב בסופו של דבר לומדים ורואים כי היה זה סימן, וכעוורים לא קלטנו את מה שמבקשים מעמנו, ככה זה גם בענין השבת, חילולי השבת ההולכים ומתרבים בארץ ישראל רח"ל הם בגלל סיבה אחת ויחידה, מפני שמי שאמורים לשמור את השבת דהיינו חסידים ואנשי מעשה, זלזלו זלזול נורא גרמו שאלפי יהודים חיללו שבת שנה שעברה במירון – שבת של ל"ג בעומר, וכל עוד הם לא יעשו לתיקון הדברים המצב יילך ויחמיר ח"ו.

    אבל בעקשנות כמי שמבקשים כאן כאילו לנצח, ואינם מנצחים, מפני שבסופו של דבר הכל מודים כי הם דהיינו חסידי בויאן עשו אז מעשה אשר לא ייעשה לא הסכימו לדחות את ההדלקה בכמה שעות למנוע חילולי שבת!!!! התעקשו על ההדלקה בשעה שלא היה מנוס מחילולי שבת נוראים, "שומו שמים" זה מצוה הבא בעבירה!!!! ואין זה עוד פלא שהחילונים ואף הגויים יעשו את מה שעשו חסידי בויאן באותה הדלקה במירון.

    לא בחינם חילולי השבת הנוראים בשבת פרשת בהר, ויהיו בהיקף נורא ומזעזע, מדוע דוקא בשבת זו, מפני שזה היארצייט של אותה שבת הדלקה במירון ע"י חסידיו בויאן, לפני שנתים, כאשר חסידי בויאן חיללו שבת בצורה מזעזעת.

    שימו לב, בשבת שלפני ההדלקה במירון עורכים בארץ ישראל חילול שבת שחייב היה לזעזע כל יהודי אפילו לא דתי, ומי הם אלו שממשיכים להתעקש על אותו מעשה נורא של גרימת חילול שבת של אלפים, אותם מי שגרמו למצב הזה ואחראים לחילולי השבת הנוראים בארץ ישראל, מאז אותה הדלקה במירון ע"י חסידי בויאן השבת בארץ ישראל החל להתדרדר בצורה מזעזעת ממש, והנה ראו מה קורה השבת בארץ ישראל ובגלל מי? בגלל מי שאמורים לשמור על השבת והם אלו שגרמו לחילולי השבת.

    אולי עתה יבינו כי עשו טעות ויחליטו לתקן הדבר, עתה יכריזו ויודיעו כי זה לא יקרה יותר רק כך יצליחו לתקן, בלי זה אנו נערכים לחילול שבת נורא בעוד כמה שנים על ידי אותם מי שמכריזים על עצמם כחרדים ולכאורה כשומרי שבת, ומעשית הם מחריבי השבת בארץ ישראל רח"ל. עשו טעות ואולי יחליטו לתקן הדבר, אבל השבת בוכה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב