אלשיך: "אני מתקשה לראות מצב שלא יגישו אישום על שוחד"

המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך התייחס בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב לכתב האישום המתגבש כנגד ראש הממשלה ואמר: להערכתי יוגש כתב אישום נגד רה"מ בגין לקיחת שוחד

המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך התייחס בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב לכתב האישום המתגבש כנגד ראש הממשלה ואמר ."אני מתקשה לראות מצב שלא יגישו אישום על שוחד נגד נתניהו", אלשיך הגיב גם על האפשרות שהמשטרה תפרה תיק לנתניהו: "אין לנו יכול לתפור תיק. גם לא טכנית".

אלשיך טוען כי "המשטרה אינה מחליטה, היא לא יוצאת ללא החלטה של היועץ המשפטי. אי אפשר פה להחליט שעושים או לא עושים, המשטרה בעניין הזה עצמאותה מצומצמת, נכון שרמת המקצועיות יכולה להשפיע על התוצאה. הגיעו אליי גם איומים, אני לא אפרט".

אלשיך טוען כי קרא את כל העדויות המרכזיות בחקירות נתניהו: "אני חייב לקרוא כל מילה בעדויות הנחקרים, קורא את כל עדויות המפתח. תפישת האחריות מחייבת אותך".

אלשיך טען עוד כי "המשטרה אינה מחליטה, היא לא יוצאת ללא החלטה של היועץ המשפטי. אי אפשר פה להחליט שעושים או לא עושים, המשטרה בעניין הזה עצמאותה מצומצת, נכון שרמת המקצועיות יכולה להשפיע על התוצאה. הגיעו אליי גם איומים, אני לא אפרט".

מהליכוד נמסר בתגובה לרוני אלשיך: רוני אלשיך שוב חוזר הערב על הרמיזה השקרית לפיה ראש הממשלה נתניהו שלח חוקרים פרטיים נגד חוקרי המשטרה. כשמפכ״ל המשטרה מאמין בקונספירציה הזויה כזו, איך אפשר לצפות להליך הוגן?

אין פלא שאלשיך מצטרף ללחץ של השמאל על היועמ״ש להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *