אל תחמיצו! בקליינע עם סיפורים עסיסיים משידוכי הברנז'ה

השבוע במדור הפפראצי של אתר אקטואליק': הסיפור הפיקנטי מאחורי השידוך של בת ראש העיר, בני מחלב כרע ברך, ומנגד, מזבח מוריד דמעות, ועל ההכנות למופע הגדול בתבל

כמידי מוצ"ש בקליינע יושב לכתוב לכם את החדשות הקטנות שהיו השבוע, והשבוע היו הרבה שמחות בתעשייה, למה לי פוליטיקה.

בחודשים האחרונים סער ציבור בוחרי 6- 3 בשל סיפור גירושין בקרב אחד מגדולי משפחות הרבנים. רק נעדכן, שבשבועיים אחרונים היה גט. מפני צנעת הפרט לא נרחיב.

ולפרק האיש מקדש, בימים הקרובים תתקיים חתונת בתו של ראש עיר חרדי שנישאה בשנית. בקליינע שם את ידו על הפרטים הפיקנטיים מאחורי השידוך. לבקליינע נודע כי הצעת השידוך החלה משיחת טלפון תמימה של בחור ישיבה, מבית מתס, שהציע שידוכים לחבריו. מכאן לשם, השניים  חשו כי יש ביניהם אינטראקציה,וקבעו להיפגש. כל השאר היסטוריה. בקליינע מקווה כי הזוג הטרי לא יצטרך להיתקע בפקקים הרבים בדרך לעיר.

ומי שהחליף סטטוס למאורס הוא בני מחלב דובר שובו בנים, וממקורבי הרב אליעזר ברלנד, שהתארס הערב (מוצ"ש)עם מירי מרציני אחותו של נתן רבני שדר בקו הסקופים. מחלב כרע ברך, והגיש לארוסתו טבעת יקרה. היא בתגובה אמרה כן!. בקליינע מאחל לבני היקר שיקים בית נאמן בישראל על רגלי התורה.

ברכת מזל טוב לבבית גם לבנו של בצלאל כהן(ראש הישיבה התיכונית החרדית חכמי לב ופעיל בתחום השתלבות צעירים חרדים בשוק העבודה ובלימודים אקדמיים), מאיר כהן, שהתארס השבוע עם בחירת ליבו אילה שור תחי'. מודעת אירוסין התפרסמה גם ביתד נאמן.

כולכם בטח קראתם ב'אקטואליק' כי כוכב מקהלת הילדים קינדרלעך יונתן שיינפלד, התארס הערב (חמישי)בשעה טובה ומוצלחת עב"ג הובי דמבי, תלמידת סמינר המתגוררת בבית שמש. מה שאתם לא ידעתם והגיע לידי בקליינע, הוא שהשניים כבר נפגשו באקראי במסגרת מפגש משפחתי בימים בהם היה סולן להקת הקינדרלעך, מאז, נער הפלא איבד את קולו והפך לאחד מבני העלייה של ישיבת חברון בגבעת מרדכי. לאחרונה העלה אחד מבני המשפחה את שמה של הנערה. לאחר כמה פגישות, ומול אבני הכותל המערבי הגיש לה זר פרחים צבעוני בעת הצעת הנישואים.

הזוג המאושר

ומשמחה לשמחה: השבוע (יום ראשון) גאון התורה הגר"ד לנדו, הגיע לעיר מודיעין עילית לרגל אירוסי נאמן ביתו הבה"ח אלי גולדמן

בשמחת נאמן בית הגר"ד לנדו נצפה חברו הקרוב של החתן והעו"ד בקרוב רועי אוסידטשר, שקיבל ברכה בחמימות מיוחדת מהגר"ד לנדו.

העיתונאי יצחק פלדמן שיצא לפגרת כנסת ארוכה טרח במיוחד להגיע לשמחה למרות הקור העז ששרר בחוץ, פלדמן, שצולם בעשרות פוזות כשהוא מחובק עם הכרית הגיע לאירוע (כמו תמיד) בלי עניבה. בקליינע התקשר לפלדמן לברר על המנהג. "אני לא סובל עניבות", סיים פלדמן את השיחה.

האמנם? קדורה פארס יור מועדון האסיר הפלסיטיני מתראיין לווינט על מצבה של תנועת ש"ס?? התשובה היא שלא, מדובר בטעות סופר של ווינט ששכחו להסיר את הכיתוב בעת ראיון שהעניק ח"כ ינון אזולאי.

רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ ערך השבוע בר מצווה מצומצמת מאוד אליה הוזמנו מספר מצומצם של ידידים. מי שכן הוזמן, אלו חברי השיעור השבועי שלו שנערך בבית מדרשו של חבר מועצת חכמי התורה הרב דוד יוסף.

מה שכן, למרות שהרב לא אוהב פרסום. עיתון המודיע פרסם ביום שישי מודעת ברכה. בטוח הרב לא אהב.

ובבניין עיריתי רכסים המשופץ שעדיין לא סויים נצפו בסיור משותף מנחם שפירא מנהל המחלקה המונציפלאית של דגל התורה עם דן כהן ראש העיר ועם איצה רייך מ"מ ראש העיר.

הממריאים

קובי אריאלי מבלה בגיאורגיה וממש נראה גרוזיני מקומי

רכבת אווירת של עסקנים עיתונאים ועמך בית ישראל עלו השבוע לציוני הצדיקים הקדושים באוקראינה לרגל הילולת הבעל התניא. בין המככבים: יוסי דייטש, ליפא שמעלצר , חונא דייטש שהגיעו במסוק מיוחד לציון הקפוא.

ליפא שמעלצר התפנק במחלקה ראשונה וניצל את הזמן הפנוי לשקוע בליקוטי התניא.


הצלם שלומי כהן לא מפסיק לעדכן בסטורי שלו על המסע לאוקראינה, כאן הוא בסלפי עם המצולמים לעיל

בקטנה

העיתונאי שלמה קוק ממשיך לענג את השישי

שמוליק אברהם מציג מראה מעודכן

מוזיקה

במוצש האחרון מ.ב.ד. הגיע עם זאבי פריד וחברים לשמח בבתי חולים בניו יורק

 

ביום רביעי יצאה רכבת אוירית של מפיקים וזמרים ישראלים (חלקם מפתיעים) לכיוון מופע האסק בניו יורק. גם עויזר דרוק, הצמוד של יואלי דיקמן, הגיע להפגין נוכחות

והנה חלק מההכנות למופע,  המאסטרו יואלי דיקמן נערך לקראת הבאות

הזמר ישי לפידות יופיע השנה לראשונה במופע האסק ויבצע מחרוזת מלהיטיו הידועים.

גם השדרן מנחם טוקר הצטרף לנוסעים להאסק בכדי לתעד את מאחורי הקלעים של המופע לחסידישקייט המתחדש שלו
לתפקיד המנחה, הפעם, הוא לא התקבל

ואותו טוקר נצפה בחנות צעצועים

הצלם חיים טויטו המריא השבוע בפעם הרביעית(!) כחלק מהמשלחת האווירית אשר יצאה מישראל אל עבר אחד האירועים הנוצצים ביותר במוסיקה היהודית אשר מתקיים מעבר לים באחד האולמות היוקרתיים במנהטן, אירוע האסק המתקיים השנה בפעם ה32. נאחל לו בהצלחה!

מונה רוזנבלום משקיע מזמנו ללימוד הגמרא גם בתכנית של חצי שעה

בנו של חכם שלום, או מישהו שמאוד דומה לו נצפה בקניות לשבת

ח"כ יואב בן צור, נצפה ביום שישי בשכונת הר נוף נערך לקראת השבת הקדושה


האיש של מכבי במגזר החרדי ר' משה שלזינגר, ממשיך לעשות בית ספר להכרת מכבי להנהלת הארגון. הפעם ערך סיור לחבר הנהלת מכבי וחבר דיקטריון אסותא, במרפאה החדשה בגבעת מרדכי, הצמודה לישיבת חברון שאמורה להיפתח בשבועות הקרובים.

לסיום: מזל טוב למנכ"ל קול חי אבי רוזן לרגל אירוסי בנו מבחירי ישיבת מיר ברכפלד
מזל טוב לאחד וליחיד שוקי בריף לרגל נישואי בנו השבוע בבני ברק

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *