אל תפספסו: עמית סגל מסכם את הבחירות אצל אילנה דיין

לאחר הריב המתוקשר בין אילנה דיין לעמית סגל סביב הקלטות ישראל בכר, עלה עמית  סגל לשידור הבוקר וסיכם את הבחירות – האזינו

לאחר הריב המתוקשר בין אילנה דיין לעמית סגל סביב הקלטות ישראל בכר, עלה עמית  סגל לשידור הבוקר ב'מה בוער' בגל"צ אצל אילנה דיין. "אני חושב שאת תרמת לו יותר", אמר סגל לדיין."היה לבני גנץ ראיונות מצוינים במוצאי השבת ולנתניהו ראיונות חלשים, אבל היה לזה השפעה מינורית".

על הקלטות בכר אמר סגל: "אם זו הייתה הקלטה של יועץ של נתניהו, היו מדברים על זה שבועות. במקום להתעסק בסיפור עצמו, מתעסקים במוסריות ההקלטה, שפתאום התחילה לעניין את העיתונות הישראלית".

על הסערה סביב הקלטות ישראל בכר אמר סגל:"אני משתדל שלא לחשוף מקורות", רמז סגל על כך שדיין חשפה את מקורותיו, דיין: "לא יודעת מי המקור שלך", ניסתה להרגיע, דיין ממשיכה: "אתה צודק שהעיסוק סביב הקלטת לא היה בסדר". סגל: "היה ניסיון בתקשורת הישראלית להמעיט בסיפור עצמו, וזו לא הפעם הראשונה, אם הייתה אותה קלטת על נתניהו היו עוסקים בה במשך ימים רבים, וההקלטה של נתן אשל על מירי רגב (בהמה) לא זכתה לסיקור על מי הביא את ההקלטות כפי שהיה אצל בכר".
לטוענים שהוא "שופר של נתניהו" אמר סגל: "מנסים לחסל את התופעה המסוכנת של דעות אחרות בשידורים. שוכחים שאת הממשלה היחידה שהייתה יכולה להיות לנתניהו בשנה האחרונה, חיסלתי אני – כשחשפתי את ההצעות לאבי גבאי וטל רוסו".

על הקמפיין המכוער של הבחירות אמר סגל: "כל פעם שמגיעים לתחתית מגלים את המרתף מתחת", ביטלתי את המנוי להארץ בגלל הנייר, סיפרו שחגגתי במדגמים יותר מידי אבל אני זה שסברתי כל הזמן שנתניהו הולך להפסיד יחד עם כל התקשורת שהייתה בטוחה שנתניהו יפסיד".

האזינו לראיון:

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המחנה הסמולני החילוני שלך שאינך מזכיר אותו כלל או שהוא נראה לך פוליטיקלי קורקט אינו אלא המחנה של המצורעים הכי אכזר והכי מעוות הכי רמאי הכי ברברי הכי מגעיל הכי דרק הכי מטונף הכי מתוחבל והכל במעטפה של יושר ודמוקרטיה ומילים יפות ופרצופים מגולחים ומבושמים וממושקפים חיות מחמד כאלה אבל מה הם מפלצות ערפד צמאי דם שעתם האחרונה הגיעה אוטוטו יעברו מן העולם לצמיתות. אשכנזי לפיד ליברמן גנץ שי ניצן בוגי מנדלבליט וכו' יזכרו כבני המן. ומחנה הימין מחנה ביבי יעשה וי ענק אתם תתמוטטו כמו הקומוניסטים כמו הנאצים כמו כל הזבלים בעולם

    המחנה הסמולני החילוני שלך שאינך מזכיר אותו כלל או שהוא נראה לך פוליטיקלי קורקט אינו אלא המחנה של המצורעים הכי אכזר והכי מעוות הכי רמאי הכי ברברי הכי מגעיל הכי דרק הכי מטונף הכי מתוחבל והכל במעטפה של יושר ודמוקרטיה ומילים יפות ופרצופים מגולחים ומבושמים וממושקפים חיות מחמד כאלה
    אבל מה הם מפלצות ערפד צמאי דם שעתם האחרונה הגיעה אוטוטו יעברו מן העולם לצמיתות. אשכנזי לפיד ליברמן גנץ שי ניצן בוגי מנדלבליט וכו' יזכרו כבני המן.
    ומחנה הימין מחנה ביבי יעשה וי ענק אתם תתמוטטו כמו הקומוניסטים כמו הנאצים כמו כל הזבלים בעולם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב