"אם הוא לא היה יורה בנער – מרשי לא היה בחיים"

כשוך המחאה האלימה של בני העדה האתיופית, כעת פרקליטו של קצין המשטרה שירה בנער בן ה-18 סלמון טקה ז"ל מסביר את הנסיבות: "מרשי נקלע לאירוע קשה שבו חייו וחיי משפחתו היו בסכנה ממשית", אמר עו"ד יאיר נדשי, פרקליטו של קצין המשטרה

כשוך המחאה האלימה של בני העדה האתיופית, כעת פרקליטו של קצין המשטרה שירה בנער בן ה-18 סלמון טקה ז"ל מסביר מה הוביל את השוטר לירות בנער האתיופי סלומן טקה. "אם לא היה פועל כפי שפעל, ייתכן שמרשי לא היה נותר בחייו", טען.

"מרשי נקלע לאירוע קשה שבו חייו וחיי משפחתו היו בסכנה ממשית", אמר עו"ד יאיר נדשי, פרקליטו של קצין המשטרה שירה בנער בן ה-18 סלמון טקה ז"ל.

"אם לא היה פועל כפי שפעל, ייתכן שמרשי לא היה נותר בחייו וגם משפחתו הייתה נפגעת" טען פרקליטו. "מרשי לא התכוון לפגוע במנוח, הירי היה לצורך הרתעה בלבד".

לדבריו, "האירוע הטרגי לא קשור כלל לצבע עורו או למוצאו של המנוח", יוצא העדה האתיופית. "בשם מרשי ומשפחתו אני מבקש להפסיק את מרוץ האיוולת ומחול השדים. תנו לרשויות החוק לסיים את החקירה".

עו"ד יאיר נדשי סיפר על מצבו של הקצין: "הוא בלחץ והוא מפחד, הוא אולץ לירות ממרחק קצר כי חש סכנת חיים לו ולמשפחתו. הקורבן היה מצוייד באבנים. אני מבין את הזעם שהאירוע עורר, אך הוא היה נתון לסכנה מיידית ומוחשית"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *