אמסלם צרח על מנדלבליט: "אמון הציבור נפגע בגלל ההפגנות"

כעת מסתמן כי הקבינט לא יקבל היום החלטה על סגירת נתב״ג; יוקם צוות שרים שידון בטיסות בסגר, ויכוח סוער התנהל לגבי ההפגנות בבלפור

קבינט הקורונה התכנס היום לדיון בו לא התקבלות הכרעות, אך טענות רבות עלו לשולחן השרים. כעת מסתמן כי הקבינט לא יקבל היום החלטה על סגירת נתב״ג; יוקם צוות שרים שידון בטיסות בסגר.

ראש הממשלה נתניהו אמר בדיון בקבינט הקורונה כי "בשבועיים הראשונים מערכת החינוך תהיה סגורה אבל צריך לשקול בשבועיים שלאחריהם לאפשר פתיחת הגנים והכיתות הנמוכות. מבקש שפרופ' גמזו יקבע את הקריטריונים והיעדים להשגת המטרה הזאת."

בשלב מסוים החל השר דודי אמסלם מרים את קולו וצורח על היועמ"ש אביחי מנדלבליט במחאה על תמיכתו בהפגנות המתקיימות בירושלים מדי שבוע מול מעונו של ראש הממשלה נתניהו: "קח אחריות על המחלה, אמון הציבור נפגע בגלל ההפגנות". מנדלבליט אמר בתגובה: "אי אפשר למנוע הפגנות. זה לא עניין של כמות אלא של איכות".

מ"מ המפכ"ל המשטרה מוטי כהן אמר. "אני מצפה מהממשלה לקבל מתווה ברור לגבי הפגנות. חשוב להדגיש שהמשמעויות לא פשוטות. לפזר הפגנה של אלפי משתתפים כרוכה גם בנפגעים. קצין המשטרה בקצה צריך לקבל הנחיות ברורות – לא מתפקידו לקבוע מי יפגין ומי לא".

"צמרת משרד הבריאות בתמימות דעים שההפגנות כפי שהן מתקיימות היום הן סכנה לבריאות. חייבים פה את אמון הציבור וצריך כלל אחד לכולם", אמר סגן שר הבריאות יואב קיש.

שר האוצר, ישראל כ"ץ, אמר שסגר כללי על המשק הישראלי יגרום לנזק כבד לעסקים ולמאות אלפי מובטלים נוספים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איחולים

    ….לא היה מעולם מושחת רשע אכזר ושפל.כמו המכוער הזה שנקרא מנדלבליט..איחולים לשנה החדשה בשבילו..ימח שמו וזכרו.רודף היהדות..וכת חולי ומחלה שכתובים בתורה יחולו על ראשו.רשע מרושע..מיום שהתמנה לתפקידו..כל נושא יהדות נרדך ונרמס…וכל דבר תועבה.הוא מגן עליו בחירוף נפש ונותן חוות דעת שח סדום ועמורה כדי להצדיקם….

    אהרון ברק |
    הגב