אמסלם תוקף את אלשיך: "הרסת את המשטרה, לך הביתה ושתוק"

יו"ר הקואליציה דודי אמסלם התייחס הבוקר לאמירתו של המפכ"ל לשעבר אלשיך, לפיה הוא "מתקשה להאמין שלא יהיה כתב אישום על שוחד" נגד נתניהו: "זו חוצפה ועזות מצח"

יו"ר הקואליציה דודי אמסלם יצא הבוקר במתקפה חריפה נגד המפכ"ל לשעבר: בריאיון לאריה גולן ברשת ב הטיח אמסלם ברוני אלשיך כי "הבן אדם הזה הרס את משטרת ישראל. גמרת את התפקיד – לך הביתה, שתוק".

את הדברים אמר אמסלם על רקע דבריו של אלשיך אתמול על תיקי ראש הממשלה: "מתקשה להאמין שלא יהיה כתב אישום על שוחד".

"קודם כל הבנאדם הזה מפתיע אותי כל פעם מחדש, היהירות, ההתנשאות שלו", אמר אמסלם. "חוצפה ועזות מצח, בן אדם שניהל את החקירה. הוא בא אתמול כמפכ"ל ומספר על היועמ"ש מתוך חומרים שלכאורה הוא יודע. לכל בנאדם יש זכות להליך הוגן והוא באופן גס רומס את כל מי שחושב לסגור תיק לראש הממשלה".

אמסלם הוסיף ואמר כי "מי שמשגע את כל המערכת שלוש שנים זה השמאל והתקשורת. כל מה שאנחנו אומרים לא חשוב, אתם מדברים רק על חקירות נתניהו. יש פה מצוד, כשיש מצוד משהו לא תקין".

כזכור, אלשיך התייחס אתמול בכנס המכון למחקר לביטחון לאומי לחקירות ראש הממשלה ואמר כי הוא "מתקשה להאמין שלא יהיה כתב אישום על שוחד". לדבריו, למרות שיש מנעד לפרשנות משפטית, הראיות ברורות, ומי שמוסמך לקבל החלטות משפטיות יעשה זאת. הוא הדגיש שהמשטרה לא תפרה תיק לנתניהו.

אלשיך הוסיף כי "מעולם לא חקרתי את נתניהו, הקפדתי גם לא לשבת ולצפות בווידאו באונליין. מצד שני, יש לי אחריות על המשטרה, זה נוגע לטיפולים רגישים שהמשטרה עושה. לכן אני חייב לקרוא, להתמצא בחומר ולשאול שאלות. אני קורא כל מילה בעדויות של הנחקרים תחת אזהרה. גם של עדי המדינה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *