"אני כבר לא יודע אם להאמין לקונספירציות על בן גביר"

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו תקף מוקדם יותר היום את מפלגת עוצמה יהודית וקרא שלא להצביע להם. יאיר נתניהו גם צייץ שהוא לא יודע א םלהאמין לקונספירציות שרצות ברשת על בן גביר (סוכן שב"כ ) אך לאחר דקה נתניהו הבן, מחק את הציוץ.

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו תקף מוקדם יותר היום את מפלגת עוצמה יהודית וקרא שלא להצביע להם. יאיר נתניהו גם צייץ שהוא לא יודע אם להאמין לקונספירציות שרצות ברשת על בן גביר זה כבר מתחיל להיות חשוד (סוכן שב"כ ), אך לאחר דקה נתניהו הבן, מחק את הציוץ.

בתגובה לדבריו של יאיר נתניהו, כתב ראש רשימת עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר: "‏יאיר אחי. שנינו יודעים שרק עוצמה יהודית תמנע מאביך היקר להקים מדינה פלסטינית ולכן מקווה ומאמין שגם אתה תצביע עוצמה יהודית. נשמור על אביך בימין!"

הציוץ שנמחק

בהמשך, הוסיף יאיר נתניהו לתקוף, וכתב לבן גביר ‏‎כי אין להם סיכוי להכפיל את הקולות מהבחירות הקודמות שאז הסקרים פרגנו יותר לעוצמה יהודית.

גם לטענה זאת הגיב עו"ד בן גביר וכתב: ‎יאיר. קצת מוזר לשמוע את זה ממי שרצו לחתום עם גנץ ולתת לו לנהל המדינה במשך שנתיים.בחיאת, הסכמתם שגנץ יהיה כאן ראש ממשלה. בכל מקרה שנינו יודעים שאין לאביך 61 והסיכוי שנקבל 4 מנדטים יותר גדול מהסיכוי ל61 ואם יהיה לנו 4 מנדטים אז מימלא יהיו 61.

לתגובתו של יאיר נתניהו שלא הייתה לאבא שלו ברירה כי לא היה לימין 61 ענה בן גביר: ‏‎שנינו יודעים שאביך הסכים לממשלה עם גנץ ובראשות גנץ. הכל בסדר יאיר. סומך עליך שבסוף תשים עוצמה יהודית אבל מבין שלא נעים לך מאבא.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *