"אסור לתת יד לפגיעה בשבת"

ראש העיר רמת גן כרמה שאמה הכהן חוטף ביקורת בעקבות החלטת מועצת העיר לייסד קווי תחבורה בשבת: "הורס את כל המרקם בין האוכלוסיות בעיר"

במערכת הפוליטית תוקפים גם הבוקר את ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן בעקבות החלטת מועצת העיר להקים קווי תחבורה בשבת למקומות בילוי.

ח"כ אופיר סופר (הבית היהודי-האיחוד הלאומי) אמר כי "יש לי המון אהבה לעיר רמת גן. כצנחן היא זכורה לי כעיר מאוד מחברת, העיר המאמצת של הצנחנים. אני שואל לאן לעזאזל אתה לוקח את זה אדון כרמל שאמה? ובעבור מה – אהבת התקשורת?

"מאז ומתמיד רמת גן היוותה גשר בין חילונים, חרדים, דתיים ומסורתיים. בהינף יד מגיע ראש העירייה שמתיימר לקרוא לעצמו מסורתי מבית ופשוט הורס את כל המרקם בין האוכלוסיות בעיר במספר החלטות פופוליסטיות והזויות שהשיא שלהן הגיע אתמול בישיבת מועצת העיר".

ח"כ סופר אמר לשאמה הכהן: "אדוני ראש העירייה, אם אתה מתכוון להפוך את רמת גן לתל אביב 2 אולי כדאי שתלמד קצת ממאיר דיזינגוף עליו השלום, שלמרות היותו חילוני לא נתן יד לפגיעה ביום קדושתו של העם היהודי".

חבר הכנסת אורי מקלב אמר על החלטת מועצת העיר רמת גן: "ברמת גן במשך כל השנים ידעו לכבד את כלל הציבורים כל ראשי העיר לאור ההיסטוריה כיבדו את רגשות הדת, הפגיעה בשבת היא כפולה עצם קבלת ההחלטה היא פורצת גדר שלא היה כמותו בעיר מאז היווסדה,

"ראש העיר אשר מתיימר להיקרא איש מסורת בהחלטתו זו מוכן למכור את הערכים היהודיים שלו תמורת קידום אינטרסים אשר נראים בעיניו כרווח פוליטי ואלקטורלי, הנסיון הוכיח כי מהפגיע בשבת קודש אין רווח, פגיעה מכוונת זו בשבת קודש לא תצלח ואנו מוחים על כך.

"החלטה זו של ראש העיר מצטרפת לאמירותיו הקשות כנגד הציבור החרדי באחרונה, אם החלטתו זו באה רק בכדי לצייר את העיר כעיר חלוני בכדי למנוע מתושבים חרדים להגיע לעיר הרי שהציבור יגיע בהמוניו, ראש העיר אינו בעל הבית, למרות כל אמירותיו הפוגעניות לא ימנעו מהציבור החרדי לבוא בהמוניו לעיר, חיזוק וביסוס הקהילות החרדיות והתורניות בעיר הם הן התשובה להחלטה זו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *