אסיפת היערכות לל"ג בעומר בלשכת ראש העיר בני ברק

גורמי המקצוע פקחי השיטור ולוחמי האש יאפשרו את קיום המנהג של הדלקת המדורות, ויתערבו רק כאשר חלילה יש סכנה לחיי אדם או לפגיעה ברכוש

בפגישה השתתפו בכירי העירייה לצד אנשי מערך הפיקוח השיטור והכבאות
בסוף השבוע התכנסו בכירי העירייה ומערך הפיקוח השיטור והכבאות, בלשכתו של הרב אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק, לדיון נרחב על ההערכות לקראת ל״ג בעומר, תוך שימת דגש על שמירה על כללי הבטיחות למען תושבי העיר.

הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר ציין, כי יש להקפיד שלא לאכזב את הילדים המתכוננים במשך שבועות ארוכים לל״ג בעומר ואוספים קרשים ועצים, ולעיתים פוגעים בהם בלי משים.
בנוסף ציין הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר כי מינה את ראשי המוקד העירוני לטפל בבעיה שנוצרה בחודש האחרון, לפיה ילדי תשב״ר מדליקים מדורות בשכונות שונות ברחבי העיר בסתם ימי שיגרה, תוך שהדבר מהווה סכה חמורה לתושבי האזור.
"הנחתי את מר שלמה בורובסקי לומר למנהלי הת״תים, כי יש להעניש ילדים שינהגו כך, תוך הפרת כל כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועבירה על מצוות ״ונשמרתם מאוד לנפשותיכם״
בנוגע לל״ג בעומר, הוחלט בהוראתו של הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר כי גורמי המקצוע פקחי השיטור ולוחמי האש יאפשרו את קיום המנהג של הדלקת המדורות, ויתערבו רק כאשר חלילה יש סכנה לחיי אדם או לפגיעה ברכוש.

כאמור, על פי הסיכומים שהוחלטו בפגישה, יתוגברו צוותי השיטור, הפיקוח והכיבוי במשך כל ליל ל״ג בעומר, ויפעלו על מנת לאפשר את טקסי הדלקת המדורות, זאת לצד ההקפדה על שמירה על חיי אדם וללא לקיחת סיכונים מיותרים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *