אפליקציית וואטסאפ חוגגת בזכותכם

"אנחנו מאד מתרגשים מההישג "

אפליקצית וואטסאפ חגגה הישג מרשים כאשר הגיעה ל 2 מיליארד אנשים . ההישג הזה הינו מבחינת שיא חדש ומשאיר את האפליקציה כמובילה בתחומה בעולם .

החברה הודתה לכל משתמשיה ברחבי העולם והודיעה : "אנחנו מאד מתרגשים מההישג. בזכות וואטסאפ הורים יכולים ליצור קשר עם ילדיהם בכל רגע, לא משנה איפה הם. אחים ואחיות יכולים לשתף רגעים שחשובים להם. שותפים לעבודה חוברים יחד באפליקציה, ועסקים יכולים להתפתח עם חיבור מיידי ללקוחות" .

"השיחות הפרטיות, שבעבר היו אפשריים רק באמצעות פגישה פיזית ושיחה פנים אל מול פנים, כיום יכולות להתקיים גם כשיש מרחקים ארוכים בין הצדדים יש כל כך הרבה רגעים מיוחדים ומדהימים שמתרחשים בהודעות הוואטסאפ, וזה כבוד גדול לנו להגיע לציון הדרך הנכבד הזה".

כל זאת מגיע על רקע הנציבות האירופית (הרשות המבצעת של האיחוד האירופי)שזה לא מכבר הודיעה לעובדיה כי עליהם להשתמש באפליקציית המסרים סיגנל (Signal).

סיגנל היא אפליקציית מסרים הדומה מאוד לוואטסאפ – אך עם דגש על הצפנה, אבטחה ופרטיות. האפליקציה מצפינה את התכנים בה מקצה לקצה, לא שומרת מידע לגבי המשתמשים והתעבורה, והיא כתובה בקוד פתוח – מה שמקל על "הפיקוח" עליה ומאפשר להבטיח שאין בה חולשות ופרצות.

צעד זה מראהכי ישנם אשר לא סומכים על אפליקצית וואטסאפ כשמדובר בדברים חסויים חשובים .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *