ארקו החזקות חתמה על עסקת ענק בהיקף 400 מיליון דולר

ארקו רוכשת את פעילות אמפייר פטרוליום האמריקאית, חברה מובילה להפצת דלקים

במסגרת העסקה, תרכוש GPM פעילות אספקת דלקים לכ- 1,460 תחנות דלק המופעלות על ידי צדדים שלישים ופעילות קמעונאית הכוללת כ- 75 תחנות דלק וחנויות נוחות

הרכישה תביא את GPM במצטבר להפעלה עצמית ואספקת דלקים ללמעלה מ-2,900 אתרים

עם השלמת העיסקה צפויה GPM להפעיל במצטבר כ- 1,350 תחנות דלק וחנויות נוחות ולספק דלקים לכ-1,590 תחנות דלק ב-33 מדינות ברחבי ארה"ב

העסקה תכפיל את כמות הגאלונים השנתית הנמכרת של GPMP לכ-2.2 מיליארד גאלון

אריק קוטלר מנכ"ל ארקו: "מדובר בעסקה בעלת ערך אסטרטגי רב, המהווה קפיצת מדרגה משמעותית עבור ארקו ו-GPM. העסקה תביא את GPM במצטבר להפעלה עצמית ואספקת דלקים ללמעלה מ-2,900 אתרים, כאשר התרומה המרכזית תהיה ההגדלה בפעילות אספקת הדלקים של GPMP, שתהפוך לשחקנית משמעותית בתחום האספקה".

חברת ארקו החזקות מעדכנת היום על התקשרות בעסקת רכישה משמעותית במסגרת אסטרטגיית הצמיחה והתרחבות של GPM בתחום תחנות הדלק בארה"ב. שותפות GPM, שבשליטת ארקו, חתמה על הסכם עם חברת אמפייר פטרוליום האמריקאית לרכישת פעילות סיטונאית הכוללת אספקת דלקים לכ-1,460 תחנות דלק, המופעלות על ידי צדדים שלישיים, ופעילות קמעונאית הכוללת כ-75 תחנות דלק וחנויות נוחות, אשר לאחר הרכישה יופעלו בהפעלה עצמית של GPM, בהיקף מכירות כולל של כ-1.1 מיליארד גאלון בשנה.

הפעילות הנרכשת נפרסת על פני 30 מדינות בארה"ב, מהן 10 מדינות, בהן GPM אינה פועלת כיום (סה"כ GPM פעילה כיום ב-23 מדינות ברחבי ארה"ב).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *