אשדוד: חרדי השחית תמונות של נשים פרוצות

תושב העיר אשדוד נעצר אמש (שלישי) לחקירה במשטרת ישראל בחשד שהשחית חלונות ראווה של עסק ושילוט פרסום בהם התנוססה תמונת אישה. בתום חקירתו בה קשר עצמו למיוחס הוא נכלא.

 

בתום פעולות חקירה שערכה המשטרה בשילוב ניתוח מצלמות ״מוקד רואה״ של עיריית אשדוד בעניין השחתת חלונות ראווה במרכז מסחרי בעיר אשדוד, עסק שחלונות התצוגה בו נצבעו בצבע לבן, והשחתת שלטי פרסום של עסקים שונים בעיר תוך צביעתם גם כן, וזאת ככל הנראה בשל בובות תצוגה של נשים ותמונת אישה שהתנוססה בשילוט, נעצר אמש על ידי בלשי המשטרה בעיר בתום פעילות רגלית ותצפית ארוכת שעות החשוד במעשה והוא הועבר לחקירה בה קשר עצמו למיוחס. ברכבו מצאו השוטרים את האמצעים שבאמצעותם על פי החשד ביצע את המיוחס לו- מיכל צבע, תרסיסי צבע, בלונים מלאים בצבע אותם השליך למקומות שידו קצרה מלהגיע, ועוד. בתום חקירתו אמש הוא נכלא והבוקר הוא יובא בפני בית המשפט.

לאחר מעצרו, ולאור כך כי לאחרונה אירעו מספר מקרים שכאלו בעיר וניתן לכך משקל חקירתי רב, עודכנה נציגה מטעם עיריית אשדוד, עו"ד אורית אלמוזנינו-רייז, האמונה על הטיפול בתופעה פסולה זאת מטעם הרשות, על ההתפתחות המשמעותית בנושא זה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הכונו למערכה אדירה על מעצרו הנפשע של אסיר

    הכונו למערכה אדירה על מעצרו הנפשע של אסיר עולם התורה האברך החשוב ר' יהודה אלימלך בן רבקה טומבק שליט"א.

    אמש נעצר בברוטאליות אברך חשוב מישיבת 'שערי שמועות' בבית חלקיה, לאחר שקיים הוראת רבותינו גדולי ישראל זיע"א ויבדלט"א שאסרו לשתף פעולה עם חוק השמד, ושלא להתייצב כלל בלשכותיהם הטמאות.

    היהדות הנאמנה לא תחשה לנוכח רדיפת הדת של ממשלת הזדון, והיא נערכת למאבק אדיר כנגד ממשלת הרשע על מעצרו הנפשע של אסיר עולם התורה

    כמו"כ הציבור מתבקש לבקש רחמים על יהודה אלימלך בן רבקה, שלא ינוח שבט הרשע על גורל הצדיקים.

    אשריכם גבורי החיל, בני העליה מוסרי הנפש על דבר כבוד שמו.

    פרטים יבואו בימים הקרובים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב