אשר: "יהדות התורה לא תשנה את עמדתה"

חבר הכנסת יעקב אשר העניק ראיון לרדיו 'קול ברמה' ודיבר על הגישושים במערכת הפוליטית, אשר האשים את חברי הקואליציה ואמר כי הם "משחקים לידיים של ליברמן ולפיד כשאומרים שמה שמעכב את הרכבת הממשלה זה נושאי דת, ממש לא נכון"

חבר הכנסת יעקב אשר העניק ראיון לרדיו 'קול ברמה' ודיבר על הגישושים במערכת הפוליטית, אשר האשים את חברי הקואליציה ואמר כי הם "משחקים לידיים של ליברמן ולפיד כשאומרים שמה שמעכב את הרכבת הממשלה זה נושאי דת, ממש לא נכון".

על המצב הביטחוני אמר אשר,"המדינה נמצאת בשתי חזיתות בדרום ובצפון ובמצוקה כלכלית וקיפאון במשק, אז שורה וחצי בחוק הגיוס היא קריטית? זה פיקציה שאין בה כלום, שוב משתמשים בנו".

ח"כ יעקב אשר הוסיף בראיון לגלסנר ב'קול ברמה': "כל אלו שחושבים שאנחנו נסדר את העמדות שלנו בנושאי היקרים לנו לפי המצב הפוליטי טועים לגמרי. 'יהדות התורה' לא משנה את דרכה ואת שיטתה בשום צורה ובשום דרך, את זה ראו כולם לאורך כל השנים ויראו גם בעתיד".

לדבריו, "אם נתניהו רוצה להעביר אלינו מסר הוא לא היה עושה את זה דרך שקד או בנט. מה שאנחנו רואים זה קולות של שברי סיעות הרוצות להראות שהם עושים מאמצים להרכיב ממשלה, אבל על חשבון האידאולוגיה שלנו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *