אשר לקול ברמה: מי שתומך במפלגה חרדית – מצביע גם לנתניהו

אשר העניק הערב ראיון נרחב למשה גלסנר במהדורה המרכזית של קול ברמה ודיבר על האחדות החרדית, ההסתה של ליברמן ועל הקמפיין של שס

ח"כ יעקב אשר העניק הערב ראיון נרחב למשה גלסנר במהדורה המרכזית של קול ברמה ודיבר על האחדות החרדית, ההסתה של ליברמן ועל הקמפיין של שס.
על הפיצול במפלגות הימין אמר:"האתגר שלנו להשיג יותר מנדטים כדי להביא ייצוג חרדי גדול , לצערנו הנציגים שהיו פעם מפד"ל או ציונות דתית מתפצלים ונחלשים, החשש שיהיו פחות אנשים שיצביעו כמונו בנושאי דת ומסורת כמו בעבר"

בראיון התפתח דו שיח מעניין על ההסתה של ליברמן נגד הנציגים החרדים
גלסנר לח"כ אשר: "זה נכון שאומרים על ליברמן שבנושאי דת הוא כלב נובח שאינו נושך?" אשר בתגובה: "הבעיה שהוא נובח לאחרונה יותר מדי, זה מגיע מהמצוקה שלו כשהוא מאבד מנדטים, הציבור כבר לא מתרשם מהנביחות שלו"

על הקמפיין של המפלגות החרדיות אמר אשר: "אני רוצה לשבח את הקמפיין של ש"ס והשר דרעי על מבצע שניים במחיר אחד… מי שמצביע ש"ס תומך גם בנתניהו. הציבור צריך לדעת שמי שמצביע למפלגות החרדיות תומך גם בנתניהו כי הוא ירכיב גם את הממשלה הבאה"

על חילולי השבת בחסות הממשלה: "אנו פועלים בחשיבה בהנחיות גדו"י בכל צעד, כשצריך למחות אנו מוחים. כשצריך לחוקק אנחנו מחוקקים. אנו נמצאים בקרב בלימה בכדי לא להרגיל את הציבור בישראל לדרדור מתמשך בנושא השבת"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *