אשתו של בנט תוקפת: "נתניהו מושחת. לא רצה את נפתלי"

גילת בנט, אשתו של נפתלי בנט ומי שבד"כ מתרחקת מהציבוריות, תקפה הבוקר חזיתית את ראש הממשלה נתניהו: "הוא מושחת; אמר שכשיורים טילים על ת"א זו 'טעות', ורק כשזה פגע אמר שזה 'פשע'"

גילת בנט תוקפת: רעייתו של שר החינוך נפתלי בנט תקפה הבוקר בצורה חריפה את ראש הממשלה נתניהו.

בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, כתבה: מפסיק כבר לקשקש, הבחירות כאן הן לא על צוללות. כל חקירות נתניהו הן מאז ומעולם הדרך שהשמאל נוקט כדי להפיל אותו, סתם כי הם רוצים לחזור להיות בעלי הבית. אין פה כלום. ואוהדי ביבי ועוד כמה ימנים עוד זוכרים כמה נורא זה לחיות תחת שלטון השמאל. ולכן הם מצביעים לו. אז ככל שאתם תחקרו ותנסו לפגוע בו – יהיו לו יותר בוחרים. יהיו לו בוחרים, וביטון ישראל יופקר בידי מערכת ביטחון שלא רוצה להילחם.

"אבל נתניהו מושחת. אדם מושחת מבחינתי הוא כזה שכשיורים טילים על תל אביב, הוא אומר שזו טעות. ורק כשטיל פוגע – פתאום זה 'פשע נפשע', שתהיה לו "תגובה הולמת". מספיק כבר לקשקש! יש לנו אויב והוא הורג בנו שנים, וכל מה שנתניהו עושה זה להתעלם מקיומו ונותן לו לצמוח. והוא זה שנושא באחריות לכך שמינה שרי ביטחון ורמטכלי"ם כושלים בזה אחר זה. הדרום בוער ומופגז במשך שנה והרמטכ"ל איזנקוט 'לא מעלה בדעתו שנירה במשגרי עפיפונים'.

"אפשר לנצח את החמאס! עם תעוזה, עם תחבולה, עם רוח לחימה! ועם מנהיג אמיתי שמציב לעצמו מטרה ברורה וחותר לעברה – השמדת האויב.

"נתניהו הוא מדינאי מעולה, אבל אנחנו חייבים את נפתלי כשר ביטחון אם אנחנו רוצים שיהיה פה אי פעם ביטחון. כי הוא היחיד שלא מפחד והיחיד שיודע לעבוד".

בנט המשיכה ותקפה: "לנתניהו יש מטרה אחת שעליה הוא מוכן להתאמץ – שנפתלי לא יהיה בממשלה. בכל אחת מהממשלות האחרונות נתניהו העדיף את ממשלות השמאל על פני בנט ושקד, ורק באמצעות מו"מ יצירתי ביותר הצליחו להיכנס. אם אתם רוצים לנצח את חמאס – אתם חייבים להצביע לימין החדש, אין דרך אחרת".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ומה עם בעלה הנוכל?

    היא ממש חמודה. מעניין אם עכשיו היא אומרת את זה על בעלה השקרן ונוכל

    ברברה |
    הגב
  2. בעלך רמאי שקרן ונוכל חובש כיפה לצורך נוכלות ראש ממשלה פח

    בעלך רמאי שקרן ונוכל חובש כיפה לצורך נוכלות ראש ממשלה פח

    רודף צדק. |
    הגב
  3. ובנט יראה שמיים...

    תראי מה בעלך נפתלי בנט עושה היום מוכר את המדינה לערבים במקום לתת את הכסף לחיילים ולנכים המושחת הראשי זה נפתלי בנט הוא רחוק מלהיות דתי עם כיפה על הראש תתביישו העיקר לדבר על ביבי הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו אלה רק של אחרים!!!!

    מיקי |
    הגב