באגודת ישראל תוקפים: "הספינים לא יעזרו – גדולי ישראל נגד איחוד"

ליצמן נפגש עם נכד הגר"ח? באגודת ישראל תוקפים: "זהו שיח שכל מטרתו להוביל לכניעת אגודת ישראל על המיקומים בסדר רשימת 'יהדות התורה'"

לראשונה מאז החלו גופי התקשורת במגזר החרדי לנסות להעלות לסדר היום את נושא איחוד המפלגות החרדיות, ומאז נפגש בשישי האחרון סגן השר ליצמן עם נכד מרן הגר"ח קניבסקי, יענקי קניבסקי, החלו באגודת ישראל לשנות את השיח ביממה האחרונה ולתדרך בתקיפות נגד אלה שמנסים להשפיע על דעת הקהל בנושא הזה.

בשיחה עם אתר 'אקטואליק' הבהיר הבוקר בכיר במפלגה כי מדובר בשיח מיותר שכל מטרתו לנסות ולהוביל אותם לכניעה בנוגע למיקומים בתוך רשימת יהדות התורה, ואין מדובר ברצון לאיחוד אמיתי.

"מרן הגר"ח קניבסקי יודע היטב שהכח החרדי ימוצה על ידי ריצה נפרדת של ש"ס ויהדות התורה, מה גם שהמחלוקות בתוך יהדות התורה לא מאפשרות לנו ליצור חיבור שלם עם דגל התורה, אז כל שכן עם מפלגת ש"ס, שיחסה באוכלוסיה טרם ברור לקראת הבחירות הקרובות", אמרו הבוקר באגודה.

במפלגה ציינו כי יתכן והמהלך נועד לשרת גם את מפלגת ש"ס על מנת למנוע ממתחריה לרוץ. "השיח הזה ימשיך עד קרוב לסגירת הרשימות במטרה 'לבלבל את האויבים החרדים', בדמותם של אלי ישי והפלג הירושלמי, ואנחנו בטוחים שאין הוא על דעת גדולי ישראל הליטאים", סיכם אותו בכיר במפלגה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *