בביתר זועמים על המשטרה: "הורידו נשים חרדיות מהאוטובוסים"

בעקבות עומסי התנועה והכאוס בכניסה והיציאה מהעיר, בשעה זו מתקיימת פגישה דחופה בה משתתפים סגני ראש העיר, רמ״ט ראש העיר, מנכ״ל העירייה, עם רב המשטרה

בעקבות עומסי התנועה והכאוס בכניסה והיציאה מהעיר, בשעה זו מתקיימת פגישה דחופה בה משתתפים סגני ראש העיר, רמ״ט ראש העיר, מנכ״ל העירייה, עם רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, נציג שר הבט״פ למגזר החרדי ניצב בדימוס אריק יקואל וקציני משטרת ביתר. בפגישה העלו נציגי העירייה את זעקת התושבים ודרשו בתוקף מענה מיידי.

ברשת פורסם תיעוד בו נראה צוות טיפול נמרץ של מד"א בדרכם לטיפול במחוסר הכרה נחסמים בעקבות הפקקים שיוצרת משטרת ישראל

העיתונאי אריה ארליך תושב העיר ביתר תקף בזעם את המשטרה,  "מכירים את זה שבמלחמות, רגע לפני כניסת הפסקת האש לתוקף – מנסים להנחית מכה אחרונה וכואבת על האויב כדי להשיג תמונת ניצחון? אז זה מה שקורה בביתר עילית: ביום האחרון לסגר המשטרה החליטה לעלות לאוטובוסים, להוריד נשים וגברים כפושעים ולחולל כאוס מוחלט. מיגור קורונה? בעיקר רשעות ואכזריות."

מאחורי ה"סגר" בביתר עומדת שרה, אמא לשבעה ילדים שמשתכרת 4000 שקל מעבודה בירושלים. מפרנסת יחידה לילדיה, אחרי שבעלה פוטר בקורונה. הבוקר עלתה על אוטובוס, וביציאה מהעיר עלו שוטרים קשוחים והורידו אותה. את הדרך מהכניסה לעיר הביתה עשתה ברגל, כאובה ובוכייה. כמוה היו הבוקר מאות. תתביישו.

ציקי פרנק תושב העיר צייץ בטוויטר: כמעט שעה עמדתי בפקק האין סופי הזה הבוקר בדרך למשרד, מדוע? כי משטרת ישראל החליטה לסגור הרמטית כניסה אחת של ביתר ולהפנות את כולם לכניסה בודדת עם נתיב אחד לכניסה ואחד ליציאה. אולי דיי???? אפילו שאני חרדי התעללתם בי מספיק.

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *