בבית הגר"מ מאזוז מבהירים: "הרב תומך בישי – לאחר שדרעי דחה כל הצעה לשלום"

לאור השמועות והדיווחים על כך שהרב מאזוז מתכוון לחבור לשס יוצאת הערב הבהרה מביתו של מרן ראש הישיבה שליט״א הגר"מ מאזוז בה נמסר כי דרעי דחה כל הצעה לשלום – והרב תומך בישי

לאור השמועות והדיווחים על כך שהרב מאזוז מתכוון לעזוב את אלי ישי ולחבור לשס יוצאת הערב הבהרה מביתו של מרן ראש הישיבה שליט״א הגר"מ מאזוז בה נמסר כי לאחר שרבנים ועסקנים ניסו את כוחם בהבאת שלום בין יחד לשס, דרעי כאמור השיב ריקם את כל הרבנים והעסקנים שעלו ובאו בין בתי הרבנים על מנת להגיע לאחדות השורות, גם בימים אלו ממש. לכן בבחירות הקרובות הרב יתמוך בפלטפורמה הפוליטית של יחד שיראה בה כדרך להשיג יעד זה

וזו לשון ההודעה שיצאה מביתו של ראש הישיבה: מרן ראש הישיבה הקים את תנועת יחד בבחירות הקודמות מתוך דאגה לכח שומרי התורה ומצוות, וחשש מפני ירידה משמעותית של תנועת ש"ס מ-11 מנדטים שהיו. ואכן כפי שצפה הרב אכן שס הצטמקה ל-7 מנדטים. אילו השכילו בתנועת ש"ס לקבל בהבנה את הצעד שעשה הרב, ולא היו עסוקים במלחמה כנגד תנועת 'יחד', 'יחד' היתה מביאה לפחות את 4 מנדטים שנטשו את ש"ס, והכח שומרי התורה והמצוות היה נשאר כבעבר.

אילו זה היה קורה, הממשלה היתה רחבה גם ללא הצטרפותו של ליברמן, חוק הגיוס היה עובר, גבולות השבת היו נשמרים, הכותל לא היה נמסר לרפורמים, והרשימה ארוכה.

לקראת הבחירות הנוכחיות, נוכח הרב כי דרעי ויתר מזמן על הכח שהיה בעבר של 11 מנדטים, ומתעודד בסקרים שמעבירים את ש"ס את אחוז החסימה. בעיני הרב גם שבעה מנדטים אם יהיו לה, אינם מספיקים כפי שהוכח, ויש הכרח להשיב את הציבור המסורתי אוהב הדת והערכים אל חיק התורה, כפי שעשה מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל.

בעיני הרב, יו"ר התנועה הרב אליהו ישי הוכיח את צייתנותו לדעת תורה של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, והתנהג ביושר ובכנות בצניעות ובאמונה, ומעולם לא נשמעה עליו ביקורת על אי ציות לדעת תורה, וכך הם הדברים כלפי מרן ראש הישיבה שיבדל"א. הרב רואה בו כנציגו הטוב ביותר, האהוב על הציבור שימשיך לשרת את עם ישראל כשליחו הפוליטי של הרב.

לצערנו, דרעי לא השכיל להבין את כוחה של האחדות שתשיב את עם ישראל לחיק שומרי התורה והמצוות. מרן ראש הישיבה מצידו היה מוכן לכל פשרות ובלבד שיוכח שהם מחזירים את הכח הפוליטי של שומרי התורה, דרעי כאמור השיב ריקם את כל הרבנים והעסקנים שעלו ובאו בין בתי הרבנים על מנת להגיע לאחדות השורות, גם בימים אלו ממש.

הרב נחוש לא לוותר על ציבור זה. ולכן בבחירות הקרובות הרב יתמוך בפלטפורמה הפוליטית שיראה בה כדרך להשיג יעד זה.
כל פרסום אחר, הוא כוונת זדון מאלו שמוכנים להקריב את כוחו הפוליטי של ציבור שומרי התורה והמצוות, ובלבד לספק את יצר הפטרונות על הציבור.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אשר אהבת שנאתי אשר שנאת אהבתי לא ראיתי כזו כפיות טובה מרשעים כמו שס של דרעי הארור הגנב חיית אדם מרן מזוז שליט''א נלחם בחירוף נפש נגד כל הדרקים אלה שנלחמו נגד מרן ע''ה הנה עכשו הם מרביצי הזבלים ימח שמם אמן הנה הם זוכים לפוצי מוצי ואילו הרב מזוז שליט''א נרדף???????????? האלוהים יבקש את הנרדף ויוציא העיניים לכל שס הדרקית והמושחתת

    אשר אהבת שנאתי אשר שנאת אהבתי
    לא ראיתי כזו כפיות טובה מרשעים כמו שס של דרעי הארור הגנב חיית אדם
    מרן מזוז שליט"א נלחם בחירוף נפש נגד כל הדרקים אלה שנלחמו נגד מרן ע"ה הנה עכשו הם מרביצי הזבלים ימח שמם אמן הנה הם זוכים לפוצי מוצי ואילו הרב מזוז שליט"א נרדף????????????
    האלוהים יבקש את הנרדף ויוציא העיניים לכל שס הדרקית והמושחתת

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מצביע רק ליחד

    גדול דור הוא לא פונקציה של מנדטים או עסקונה – מרן ראש הישיבה הוא קודש קודשים ונצביע כולנו יחד בע"ה.

    צבי |
    הגב
  3. לאחר שדרעי דחה כל הצעה לשלום???? זה חכם שלום והרב בעדני! אלא מה? להכפיש את דרעי!

    יור יחד, לך בבקשה לדתי לאומי, שם מקומך, עזוב אותנו בשקט.
    מפלגה עם נשים ועוד כמה פשרנויות שמרן התנגד לזה. אבל ממזמן מרן לא מעניין אותך, רק הכסא!!!

    מאיר |
    הגב
  4. הפעם לא

    אני בוחר יחד אבל אם אלי ירוץ עם הבית היהודי לא אבחר בו זה בית של גויים עם נשים בפנים אי אפשר לבחור בו בכל מקום עם כל הכבוד

    נתנאל |
    הגב