בבני ברק נמצא פתרון חינוכי לילדים

את מכלול הפעילות תלווה ניידת ייחודית המגיעה לתושבי העיר עד הבית

בפעילות מאומצת ומהירה של עיריית בני ברק, משיקה מחלקת התרבות העירונית את מערך התוכן הנרחב המקיף את כלל ילדי העיר, בשרשרת מיזמים והפעלות מרתקות המהוות מענה איכותי של ממש, לימים אלו של שהייה ביתית והקפדה מרובה על כל כללי הבריאות והנחיות הזהירות.

על הפעילות המיוחדת המתקיימת תחת הכותרת 'קורה ונע', החליט ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין מיד עם פרוץ משבר הקורונה וההנחיות על מוסדות החינוך, מתוך ראייה חינוכית המחייבת יצירת מרחב תוכן והפעלה ראוי ומהנה לכלל ילדי העיר, כזה המשלב את ההכנה לחג הפסח הקרב ובא יחד עם חוויה משפחתית רגועה ומעצימה.

פסיפס התוכן החינוכי כולל מרחב תוכן ייחודי הפועל לכל אורך שעות היום, המשלב שעות לימוד, חידודים וחידונים הלכתיים מהנים, כאשר כל ילד מילדי העיר נהנה מזיהוי אישי וצבירת ניקוד המזכה בפרסים מהנים. המרחב הקולי גם מאתגר את הילדים לפעילות של עזרה בבית והכנה לחג, שעות של תפילה ולימוד, לצד דגש מיוחד על שינון ערכי הזהירות והאחריות בתקופה זו, והכל על טהרת הקודש ללא צורך ושימוש באמצעים טכנולוגיים המנועים משימוש.

את מכלול הפעילות תלווה ניידת ייחודית המגיעה לתושבי העיר עד הבית. ילדי העיר שיצברו ניקוד ויעמדו במטלות היומיות, ייבחרו מידי יום ל'ביקור' של ניידת הפרסים שתגיע עד הבית עם חבילת פרסים לכל המשפחה כולה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סוף סוף בעיריית ב''ב מתעוררים. אבל זה חלש מאוד. נא לתקן כל המדרכות של עזה ב''ב

    בבקשה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב