בגדים ובובה: כך ניסתה המשטרה למנוע את שחרור קטוסה

אתמול הועברו למשטרה בגדים של הילדה, יומן שכתבה מאז הפגיעה ובובה שקיבלה במתנה מקטוסה. אותם פריטים נשמרו בבית הילדה, כך למשל בגדים שלבשה ביום המעשה ולא עברו כביסה, וילקוט בית הספר שלה, אך כל זה לא הספיק למשטרה שלא הצליחה למנוע את שחרורו של החשוד

בשירה ריקודים וחלוקת ממתקים חגגו תושבי דיר קדיס את שחרורו של מוחמד קטוסה שהיה חשוד בתקיפת הילדה בת השבע. גורם המקורב לחקירה חשף לחדשות כי במשטרה השקיעו מאמצים רבים של הרגע האחרון למנוע את שחרורו.

אותו גורם סיפר לOnline כי אתמול הועברו למשטרה בגדים של הילדה, יומן שכתבה מאז הפגיעה ובובה שקיבלה במתנה מקטוסה. אותם פריטים נשמרו בבית הילדה, כך למשל בגדים שלבשה ביום המעשה ולא עברו כביסה, וילקוט בית הספר שלה.

"הילדה ומשפחתה בהלם טוטאלי, הילדה שבורת לב ולא מוכנה לצאת מביתה", כך אמר הבוקר עורך הדין שמייצג את המשפחה, יהודה פריד. "אנחנו שוקלים ברגעים אלו את המשך דרכנו. נכון לאתמול בשעה 12 בלילה, הילדה היתה עדיין בחקירה ועל פי המידע שבידינו היא זיהתה באופן נחרץ את הנאשם כמי שהטריד אותה".

"כידוע לכם, אתמול התקבלו ראיות חדשות מזעזעות ומדאיגות ולא ברור לנו איך ייתכן שלמרות ראיות אלו ונחרצות הילדה", הוסיף עורך הדין. "המדינה מתעוררת הבוקר לסיטואציה בה משחררים הביתה אדם שילדה בת 7 טוענת בנחרצות שהוא האיש שא.. אותה. תושבי מדינת ישראל צריכים להיות מאוד מודאגים בבוקר זה – ההחלטה לבטל את כתב האישום היא לא פחות מהפקרות".

"הילדה הייתה בחקירה עד 12 בלילה. תושבי מדינת ישראל צריכים להיות מאוד מודאגים בבוקר זה. ההחלטה לבטל את כתב האישום היא לא פחות מהפקרות. המדינה הסתכלה לילדה בעיניים בעודה מתארת בכאב עצום את שחוותה, ומסבה לה את גבה".

לדבריהם, "אתמול התקבלו ראיות חדשות, מזעזעות ומדאיגות ולא ברור לנו איך ייתכן שלמרות ראיות אלו ונחרצות הילדה המדינה מתעוררת הבוקר לסיטואציה שבה משחררים הביתה אדם שילדה בת שבע טוענת בנחרצות שהוא האיש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *