בגלל החתונות ההמוניות: עלייה במימדי התחלואה במגזר הערבי

פרויקטור הקורונה בחברה הערבית איימן סייף, מביע דאגה מפני כי העלייה במספר החולים בחברה הערבית הנובעת מריבוי החתונות המתרחשות במגזר הערבי.

פרויקטור הקורונה בחברה הערבית איימן סייף, מביע דאגה מפני כי העלייה במספר החולים בחברה הערבית הנובעת מריבוי החתונות המתרחשות במגזר הערבי.

בשיחה שקיים סייף עם חדשות 12, הוא טוען כי על האזרחים לשמור על ההנחיות ולהימנע מקיום אירועים שיכולים להוות כמוקדי התפרצות. "אני כל יום משתתף בשיחות זום עם משרדי ממשלה ואני נחשף לנתונים אודות התחלואה במגזר הערבי", סיפר. "לאחרונה בחברה הערבית יש עלייה שמתחילה להדאיג אותנו. היום הייתה לי שיחת טלפון עם ראש מועצת מגדל שמס ברמת הגולן, יישוב שהפך לאדום, והוא אמר לי שהעלייה הזו נובעת בשל מספר חתונות שהתקיימו שם לאחרונה".

הפרויקטור של המגזר הערבי הוסיף עוד: "אנחנו עושים הכול על מנת למנוע חתונות, גם בביקור שעשינו אתמול לאום אל-פאחם, שמנו את הדגש על מניעת חתונות והתקהלויות. ואני חושב שגם אם יש ראשי מועצות שמתלוננים על חוסר בתקצוב המועצות, וגם אם יש שיח שהמשטרה עושה או לא עושה את העבודה שלה – מי שצריך לדאוג לעצמו זה האזרח, התושב. צריך להימנע מחתונות בכל מחיר. אני מקווה שהעלאת הקנסות על מארגני חתונות והתקהלויות תביא תוצאה בכיוון הנכון".

מפקד תחנת נצרת, סגן ניצב אלי סילוק, אמר בתגובה לחדשות 12 כי: "פיזרנו רק ביומיים האחרונים באזור נצרת שתי חתונות. בכל מקום שתהיה בו פעילות אסורה או חתונה אנו נגיע ונמנע או ננסה למנוע עלייה בתחלואה. השוטרים שלנו נמצאים בכל מקום לתת מענה ובעת הצורך גם לחלק דוחות וקנסות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *